Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 1337 ggr
hexlilja
5

Befria sig från attraktionskrafter

Jag har en fråga angående passande ritualer.

När en kvinna träffar en man under en period uppstår det attraktionskrafter, ibland karftiga och mer våldsamma och ibland mjuka och lugnare.

Som kvinna upplever jag hur mannens "frekvens" binder kvinnan till sig (bland annat genom sin sperma som han inprintar henne med sin frekvens), jag kan uppleva att det är lättare för mannen att bryta och gå vidare medan kvinnan blir på ett sätt låst till mannen och det tar längre tid att bryta. Jag upplever också att en man kan sprida sina frekvenser och ha "många bollar i luften" medan det blir svårare för kvinnan att göra lika, och att det påverkar kvinnans sinne ifrånn att vara i klarhet.
Jag kan definitivt förstå vitsen med att leva i celibat.

Hur gör man för att bryta dessa band på ett harmonsikt sätt?
Själv har jag tidagre fått hjälp att rensa livmodern på gamla frekvenser som "fastnat" där, men vilka passande ritualer finns det?

Detta är något jag funderat på ett tag och är tacksam för svar.

Tips om bra källor för sexmagi är också önskvärt.

Tacksamhet

dennas
0

Vet inte om detta är till nån hjälp, men jag har hört andra kvinnor berätta att de i sexakten binder männen till sej. Alltså tänker jag att man i så fall skulle "släppa mannen fri" när akten är över. Vi hade i en tråd lite diskussioner om närliggande magi, som the rootdoctor skrev om. Tror dock inte att han startade tråden…

dennas
0

Det var inte den här tråden jag sökte egentligen, men nr 79 har ett tips som du kanske kan använda? (Mkt verbal gymnastik i tråden, så gå gärna till 79 direkt.)

http://haxor.ifokus.se/discussions/4d7158e8b9cb46223906abb5-ta-bort-forbannelse

hexlilja
0

Tack! Ska kolla!