Häxor iFokus

Häxor

Läst 130 ggr
papputt
2024-09-19 12:43
0

Rena hus efter fru...

Jag söker en mycket kraftfull häxa, trollkarl, juju-präst eller liknande för att rena mitt hus och hem.

Min blivande ex-fru är en extremt manipulerativ och ond person. Hon har förhäxat/dominerat mig i 28 år. När hon nu flyttar ut och, trotts att jag inte tror, vill jag att huset och allt däri renas.

Lite spirutalism, kristaller, vatten, tarot eller salt hjälper inte på långa vägar. Hon är mer i kategorin exorcism, blod, död och eld.

Hör av er om ni känner till en lämplig person för uppdraget. Generös ekonomisk ersättning erbjuds.

[solljust]
2024-09-19 15:31
4

Hej papput !

Först ska jag vara tydlig med att jag gör inget sånt här via forum av den anledningen att det är internet och jag är inte Häxa men Shaman sen jag lämnade andra sidan och föddes och har ägnat i stort sett hela mitt 58 åriga liv med Shamanism den kom till mig redan som barn och jag förstår din problematik här för det du har att göra med är något som går långt bortom världarna.

Först och främst håll i din plånbok det finns så många som vill dra nytta av sånt här och det är genomfint av dig att erbjuda en generös ekonomisk ersättning men äkta andligt arbete går inte ut på att få betalt så var försiktig med om någon kontaktar dig här i tråden eller via PM och erbjuder dig hjälp mot en kostnad.

Nu till vad din fråga gäller jag har inga tips på personer och det ska jag inte heller ha via forum men som jag förstår det är din Fru en ren skär narcissist och mer därtill.

När hon flyttar ut ge det lite tid dom negativa energierna kommer att skingras ha inte bråttom här och kan du försök att göra dig av med alla materiella ting som du tycker bär med sig den här energin. Det kan vara svårt för mycket är nostalgi för oss alla vi har minnen från barndom och släkt men när en narcissist slukat energin kan det vara svårt att få tillbaka men det går om man ger det tid så släpper det greppet så ge inte upp det som betyder något för dig.

Jag vet inte hur du bor om det är en bostad som betyder väldigt mycket och har minnen och är viktig för dig men om inte skulle jag rekommendera att kanske börja fundera på att flytta och börja om med dina energier inte din Frus dom ska du städa bort och skapa dina egna positiva energier som just du trivs med för hon ska inte styra dig längre du ska ta tillbaka din fullaste rätt att vara dig som du är i ditt hem du ska ha tillbaka din fulla potential men samma här du ska inte lämna ett hem som betyder mycket för dig du ska istället ge det tid och kräva dina egna energier tillbaka😎

Att möta sånt här med voodoo eller juju är inte lösningen och jag är utbildad inom voodoo jag vet vad den innebär den kan vara stark och bra att ha men inte som ett vapen den ska användas med den absolut största respekt och den som missbrukar den slår det enbart tillbaka på så det där ska du lämna därhän och fokusera på att du skapar ditt hem som du vill när din Fru lämnat och är du kvar i samma bostad ge det tid och ge inte upp bostaden i första hand för energier har tendenser att skingras oavsett hur vidriga dom än må vara.

Ta hand om dig Papput och jag tror att du kommer att lyckas men ge det tid och ge inte upp .

papputt
2024-09-19 22:59
1

#1: Hej Vargnatt.

Tack för ditt svar.

Jag är egentligen inte "troende" men efter att min frus "förtrollning" har släppt, vet jag inte länge. Det är verkligen som om jag har vandrat i en dimma och nu ser allt extremt klart. Det är som om hon har sugit energi/liv ur mig.Det är som om hon har ett oändligt hål i sin själ som måste fyllas med andras liv/energi. Nu när hon inte kan göra det mot mig vänder hon sig mot våra barn och gör det.

Jag tänker mig att lite kristaller o havssalt inte biter på min fru. Det är som att skjuta på en pansarvagn med en knallpulverpistol.

Jag är inte ute efter ett vapen. Jag är ute efter skydd, för mig, barnen, huset, saker, ja allt o alla som hon har varit i kontakt med.

Jag kommer att flytta väldigt snart. Det går inte att bo kvar ngn längre tid. Det är möjligt att hennes negativa energi skingras men jag kommer inte att chansa på.det. Alla hennes tillhörigheter som lämnas kommer att skänkas, kastas eller förstöras.

Jag hör vad du säger om lurendrejeri men jag vill gärna ersätta den som hjälper mig att städa andligt på samma sätt som om jag hade betalt ngn som städade fysiskt.

Tack än en gång -Papputt

NiklasTyreso
2024-09-22 21:10
2

Hej Papputt!
Jag känner igen mig i det du skriver om din skilsmässa. För 17 år sedan gick jag igenom en väldig svår skilsmässa. Svårt för att det var så mycket sjukt som hänt åren innan som är svårt att dela med andra, svårt under skilsmässan och åratal av svårigheter i samarbete kring vårt barn (men familjerätten var ett stort stöd många gånger).

Jag hoppas att dina barn är vuxna så ni kan ha en god relation utan att x-et på något sätt behöver vara inblandat.

När allt är klart med skilsmässan kanske du inte ens behöver nämna henne så
ofta. Det som uttalas med ord har en benägenhet att manifesteras i verkligheten.

Det är en process att skiljas och att mentalt släppa och gå vidare. Om hon verkligen varit väldigt maipulativ, som du skriver, då kanske du om ett halvår eller så när livet hittat en ny normal vardag själv inser att du bär på trauman. En samtalsterapeut kan vara ett stöd i så fall. Pröva några olika tills du hittar en som förstår. Att bli förstådd minskar emotionell stress.

Sjuka relationer och skilsmässor är stressande. Har du funderat på meditation? Dr Herbert Bensons Relaxation Respons metod är enkel och effektiv. Den använder jag: https://youtu.be/nBCsFuoFRp8

Sjuka relationer kan ge PTSD, posttraumatiskt stress syndrom. Då ligger stressen på mer eller mindre konstant och man får plågsamma flashbacks och ofta mardrömmar och sömnproblem.

Gör en ritual för att släppa det gamla och gå vidare. En period hade jag en hink med stenar och när jag fastnade i jobbiga tankar tog jag en sten och lag på ett stort fat och sa att "Jag släpper det här nu". Det blev mer och mer sten på fatet tills jag fick tömma stenarna i naturen och börja om på nytt med ett tomt fat.

Har man levt i sjuka relationer under många år så blir det egna stämningsläget ganska lätt permanentat i baklås med negativa känslor. Trots att man brutit relationen och gått vidare.
Utveckla ditt eget goda mående som en motpol. Vad får dig att må bra? Naturen? Andlighet? Motion? En kanna varmt te och och tänt ljus? En god bok?
Gör minst en (nykter) aktivitet varje dag som får dig att må bra den stunden.
Skriv en lista med minst 30 nyktra må-bra-aktiviteter, så du har mycket att välja på.

Andligt beskydd: Det som fungerar bäst är väldigt personligt. Det finns sådant som andra bestämt påstår fungerar men för mig är det trams. Om en person har massor med människor rekommenderar den för att kommer för att rensa ut ditt hus och sätta upp beskydd, då är det ändå ingen garanti att det fungerar för just dig.
Jag tycker du ska pröva vad som fungerar för dig. Allt fungerar inte men genom att pröva dig fram så utvecklar du din egen andlighet och tar kontroll över ditt eget liv.

Ta hand om dig och lycka till!

http://www.mass.gov/cancersurvivor This video is part of the Wellness Guide for Cancer Survivors, a new publication from the Massachusetts Department of Publ...
  • Redigerat 2024-09-22 21:17 av NiklasTyreso