Häxor iFokus

Häxor

Läst 65 ggr
K.A.K
1

Kan drömmar bli till verklighet

Hej!
Jag undrar om det är bara jag eller om det hänt för flera att deras drömmar har kommit till verklighet. Alltså man drömmer om en sak och dagen efter eller några dagar efter så händer det dig.
Ett exempel är första gången det hände då jag drömde om en rosa enhörnings leksak och 2 dagar senare så kommer min lillasyster till mig och vill att jag ska öppna ett kinder ägg som har exakt samma rosa enhörning i sig.
Sen har det hänt 1 gång tidigare som var mer detaljerad.
Undrar även om det är så att det har något med att man ser i framtiden och att det går att träna upp och bestämma för är nu typ rädd att drömma om hemska saker om det skulle hända på riktigt.

Tack i förväg.

NiklasTyreso
1

Sent svar, men…

Jo, drömmar slår ibland in. Men det är vanligare för vissa personer än för andra. Olika människor har olika andliga gåvor.

Jag tycker du ska skriva ned dina drömmar genast du vaknar. Ha en anteckningsbok och penna vid sängen. Man glömmer många drömmar snabbt så skriv ner dem genast.
Skriv datum när du drömde din dröm.
Skriv sedan datum när det inträffade.

För du en dröm-dagbok kan du efter ett tag börja se mönster och kunna tolkaa dina drömmar, både psykologiskt och se övernaturliga aspekter.