kärlek
Hej, jag är lite smått insatt i ”häxvärlden” skulle jag väll ändå säga.
Hursomhelst är jag totalt dödskär i en kille som inte är kär i mig (vi var ihop)
VAD kan jag göra för formel eller ritual eller liknande? Jag gör vad som helst verkligen, vad som helst. Jag har redan försökt med ”nybörjar-ritualer” men snälla tipsa med allt ni har, gärna med beskrivning då.
#0: Hej!
Många häxor och liknande ser kärleksmagi som något ont och dåligt, eftersom man oftast inte får båda personernas samtycke innan man gör en kärleksformel eller ritual.
Har du försökt att prata med honom och försöka få honom på det vanliga sättet, utan magi? Man kan komma ganska långt genom att bara vara en god och intressant person om man bryr sig om någon och visar det :)
Om du absolut vill använda magi skulle jag hellre rekomendera attraktionsformler. Till exempel en formel för att attrahera kärlek till dig, eller en formel för att göra dig själv mer "attraktiv" för andra.
Då ligger fokuset mer på dig, och du har inte direkt förtrollat någon annan som inte har gett samtycke. Du bara öppnar möjligheten för andra att komma till dig. Som sagt, du kommer då inte att förtrolla honom mot sin vilja, och du kan kanske också attrahera andra personer. Inget illa menat, men om ni var tillsammans, och nu är han inte kär i dig, är han verkligen rätt för dig? Du kanske förtjänar någon annan, som kan älska dig för den du är, utan magi och allt sånt.
Hoppas allt går bra och att du finner den kärlek du önskar <3
#1:
Hej och tack för svaret!
Jag vet ju inte om just vi två är menade för varandra men är ganska säker på att vi är det på något sätt, vi får se helt enkelt :)
Ska försöka göra en attraktionsformel och se vad som händer, tar absolut inte illa upp av något du skrev förresten <3
Tack igen och hoppas du får ett underbart liv finafina du<33