Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 61 ggr
Minakyu
2024-04-16 09:48
1

Vart börjar jag?

Hej folket!

Jag har alltid känt ett drag mot "det okända". Magi, ritualer, häxkonst.
Jag vet bara inte vart jag ska börja. Jag vill inte längre sitta och titta på. Jag vill lära mig allt! Men vad är allt? Finns det någon bok? Någon person jag ska kolla på? Någon kurs?

Måste jag förbereda mig?

All hjälp uppskattas! (:

JRSN
2024-04-16 13:32
2

#0: Jag kan inte svara på var du skall börja, endast ge ett ödmjukt råd på vägen. Var väldigt försiktig! Andliga krafter, ritualer och magi är på riktigt. Det finns såväl goda som onda krafter därute, allt blandat i en salig soppa. Tag råd av andra men lita till ditt eget omdöme till syvende och sist!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Åkerfräken fröken
2024-04-18 15:06
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0: först och främst tycker jag att du ska gå ut i naturen och umgås med den . Barfota är en otroligt jordad kraft . Krama ett träd och försök känna in dess närvaro eller bara prata ut i naturen 🌿 . Ibland kan man fundera på om man är lite knäpp när man får vissa svar eller energier från naturen men det är helt normalt . Det är verkligen absolut ett jätte bra råd för hur man börjar närma sig det andliga , magi , spiritualitet . I naturen finns alla svar. Och funkar det inte första gången så är det inget som bör stoppa dig. Var ute i naturen och helt barfota så mycket som möjligt . I naturen behöver du inget internet men jag lovar dig att du kommer känna mer kontakt. Mvh