Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2468 ggr
TindraB
0

Vill skydda mig!

Jag misstänker att någon med hjälp av häxkonst har stor inverkan på våra liv. Både på gott och ont!

Denna person har hjälpt oss mycket när vi bett om hjälp. Men saker har också gått väldigt illa. Det som oroar mig är att vi sett att det går illa för fler som står nära denna person. Det är riktigt allvarliga grejer alltså.

Allt kändes så bra till en början, men nu är jag rädd att denna person skälper oss och sedan hjälper oss så att säga.

Vad kan jag göra för att skydda mig och min familj?
OBS! Det är starka krafter vi pratar om!

Hoppas någon kan hjälpa mig. Vill inte gå in på för mycket detaljer. Men om någon är riktigt kunnig och kanske har möjligheten att se om det är så som jag befarar så skicka mig gärna ett meddelande så kan jag berätta mer.

Fantasygirl91
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ok. är det någon du känner eller? har den personen gjort något mot dig och dina nära och kära?

TindraB
0

Ja jag känner denna person.
Jag försöker ta reda på om det är denna person som gjort oss något eller inte. Jag kan bara säga att saker plötsligt drabbat oss i familjen sedan vi lärde känna denna person. Och jag har sett att andra även plötsligt drabbas av saker i denna persons närhet.

Tänker att denna person kanske bara vill väl men att det någonstans går fel?

Om någon som läser detta får något till sig som ni kan tala om snälla skriv till mig. Jag känner att jag verkligen behöver veta!

Fantasygirl91
0

ojdå oki. man vet aldrig vad människor kan hitta på för läskiga saker men för er skull hoppas jag inte den personen har gjort något elakt mot er. Det kanske bara är otur ni har.

TindraB
0

Ja lustigt är det eftersom alla då verkar drabbas av otur runt denna person. Kan inte låta bli att tänka på att det måste ha med denna person att göra :(

Carlo
0

H@n kanske har utfört svart magi riktad mot alla som h@n känner.

Jag rekommenderar att du häver magin mot dig med hjälp av Brännässlor.
Men du kan också be, bönens kraft är väldigt stark, om det kommer från hjärtat

Lycka till & Blessed be

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

[stass]
0

Det finns en artikel om förbannelser på HiF, skriven av therootdoctor med konkreta tips och lite allmänt om ämnet.

http://haxor.ifokus.se/articles/4d7154bfb9cb462221066fda-kort-om-forbannelser-och-hur-man-bryter-dem

TindraB
0

#5 Ber gör jag redan. Hur kan jag använda brännässlor menar du?

#6 Tack för tipset på artikeln. Tänkte att det handlade om ont öga eller något, men när jag läste artikeln så förstod jag att det då bara är mildare förbannelser det är fråga om. Men detta handlar om värre saker som olyckor, sjukdomar, dödsfall m.m. Och det kan alltså inte skapas av enbart ett ont öga?

therootdoctor
0

#7 Underskatta inte enkla medel. Jag har sett en uppsjö mycket omfattande förbannelser brytas med hjälp av de saker som beskrivs i artikeln. Ett klassiskt tecken på att förbannelser är starkare än en själv är att man inte förmår göra ens de enklaste motåtgärderna. Lyckas du övervinna det och utför de exemplen som nämns, brukar det mesta ge vika. I annat fall behövs professionell hjälp.

[stass]
0

#7, om du kollar kommentarerna i artikeln finner du en från mig längre ner, jag beskriver saker ungefär som du fast om en familjemedlem. Och som 8 skrev, de minsta motåtgärderna kapades abrupt av efter en mycket liten tid eller kunde inte alls genomföras. Nu ser det ljusare ut för h"n =), rekomenderar ägget =)

Njae det låter inte som onda ögat men å andra sidan besitter jag inte någon direkt kunskap om det för att kunna bedöma det.

Prova att spå med frågan i sinnet.

Carlo
0

#7 Utför en ritual med hjälp av nässlan, Och så klart underskatta ej bönens kraft!

Kommer bönen från hjärtat? Om den inte går i uppfyllelse så kanske du inte har tillfredsställt gudarnas behov, ge dom offer, ett mynt vad som helst. Fråga träden, Jorden, Bergen om vad det är som händer. 

Blessed be

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus

[stass]
0

#10 ja bönens kraft är stor men det är inte alltid det fungerar ändå, även om man tänder  ljus och ger en gåva för arbetet. Ibland måste man fysiskt rena sig med och sitt hus.

Bappho
0

Om det är den här personen som verkligen ligger bakom er olycka så skulle jag bryta kontakten med personen medans jag försökte skydda mig och de mina. På så sätt blir ni ju mindre intressant som objekt för den här personen för fler attacker i framtiden.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

TindraB
0

Tack alla som svarat och tagit sig tid i detta! Kyss

Jag ska göra allt jag kan och följa era råd och hoppas det hjälper.

#10 För mig kommer allt i från hjärtat. Det är bara sådan jag är!

krimskrams
0

Brännässlor anses vara renande och skyddande! Du kan ju t.ex. hänga upp torkade eller färska nässlor vid dörren och sätta under sängen och vid fönstrena!

Strö salt runt din bostad är också ett skyddande och renande knep, man kan också sätta salt i en skål vis sängen så renar det dina drömmar och skyddar under natten!

Enbär är skyddande! Bränn torkas salvia för att rena hemmet!

TindraB
0

#14 Tack snälla för tipsen! Kyss