Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1419 ggr
[Märkligt]
0

Få hjälp med magi?

Hej

Jag är ny på denna sidan och har ett stort problem som jag önskar någon kunde hjälpa mig med. Det är såhär att jag gjorde slut med min pojkvän för snart 2 månader sedan men jag har aldrig saknat honom så mycket som jag gör nu och det jobbiga är att han blev så sårad av det misstaget jag gjorde så han vågade inte ge mig en andra chans trots att jag försökte förklara för honom hur mycket jag verkligen älskar honom. Jag önskar med allt jag har att det hade gått att spola tillbaka tiden men det funkar ju inte, så därför vänder jag mig nu hit, jag undrar om det finns någon som kan hjälpa oss på traven? Hjälpa mig i alla fall att återförenas med honom, få honom på något sätt att älska mig igen, sakna mig så mycket att han vill komma tillbaka till mig. Finns det någon möjlighet att detta kan funka? 

Jag är så fruktansvärt sårad och jag har så ont och jag kan inte släppa det, detta styr min vardag och han är det enda jag tänker på varenda dag… snälla, säg att det finns någon som kan hjälpa mig 😕

[Märkligt]
0

Jag har redan läst den, men det handlar ju om att utföra magin på egen hand? Jag vill ha hjälp av någon som är erfaren, någon som har utfört den här typen av magi innan och vet vad dom gör, för jag vill verkligen att det ska funka.

Bappho
4

Vi borde kanske göra en tråd med länkar till dem som jobbar professionellt som vi kan hänvisa till?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Märkligt]
0

#3 Det vore ju väldigt bra! Men vet ni någon som kan hjälpa då?

[stass]
0

Ganna, ravenna, therootdoctor och kanske bappho (e inte säker där) har hemsidor och erbjuder tjänster.