Köpa fastighet, och sälja
Jag sitter och funderar…jag ska snart gå på visning, och just nu ser det ganska hoppfullt ut. Men jag funderar på om jag kan använda lite magi för att hjälpa till att vinna budgivningen (om det visar sig vara intressant), eller ja, vinna den utan att den skall klättra så mkt. Och jag kommer inte riktigt fram till hur jag ska närma mig det…Någonting bromsande?
För det andra, så ska man ju då sälja också. Här är det lite enklare att klura ut hur man ska gå till väga, städa ur ordentligt + öppna vägen + någon slags attraktions besvärjelse fär att få dit folk, jag klurar mer på den
Lite bollkastning någon?
När jag vill ha något, vare sig det är ett hus, en bil eller en kamera så brukar jag bestämma mig för exakt viket objekt jag vill ha, sätta upp en synlig bild på objektet och klart och tydligt se mig tillsammans med vad jag nu har valt och det brukar räcka. Det är kanske lite svårare att göra så med ett objekt man inte riktigt vet om man vill ha då förstås.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Ja, rent allmänt behöver jag just nu ha symbolik som får igång mig (är lite splittrad), men det får nog bli det sättet om jag faller för huset blir det ju dessutom lätt att plocka fram det :-) Nu förstår jag knappt varför jag komplicerade till det hela så ens. Bra bollkastning!

Här är länken till tråden jag startade om att sälja hus
På den finns det några förslag🙂
http://haxor.ifokus.se/discussions/501a476dd3b4fd02e0014bab-hjalp-att-salja-hus?participating-2
#3 tack, jag hade glömt av den :-)

Med så många trådar är det lätt att glömma en :)