Häxor iFokus

Häxor

Etikett: tarot-och-spådomskonst
Läst 2610 ggr
gevalina
0

testpersoner för tarotläggning sökes.

Hej Alla intresserade.

Om någon är intresserad av att bli spådd av en ren amatör inom tarot så är ni välkomna

Ni kan välja mellan två alternativ

Toms stjärna

vägskälet.

frågorna kan handla om ekonomi studier kärlek jobb.

Lägger för 3månader fram men bara ett ämne till varje /person.

Och ta mina tolkningar med ro då jag är ganska grön på området.

skriv vilket alternativ ni vill ha och vilket ämne….

Tack för bemötandet.

[Sol69]
0

Du får gärna ha mig som försökskanin 🙂

Skickar ett pm till dig. 😃

Kram sol

Itchy
0

jag blir gärna spådd :)

You can't spell Bitchy without Itchy

matsdotter
0

Jag agerar gärna testpilot :)

wissan
0

Å jag är gärna testperson….
Och jag vill naturligtvis veta om kärlek…..!

Tack på förhand och det är ok att du skriver här inne behöver inte vara PM och jag ger också respons till dig. 
Ska bli spännande. 🙂

Allt har inte en mening om du inte ger det en……

maria6
0

Vill gärna bli spádd🙂vill veta om ekonomi och jobb. Du kan skriva här inne, inga problem. Vägskäl láter passande…

Tackar pá förhand🌺

Nadina53
0

Hej

Jag blir glad om du vill titta på min framtid gällande mediumutbildning.
Vill bli ett bra medium./Kram Britt-Marie🌺

Skogshumblan
0

Jag är gärna med. vill ha tornet om jobb. Kommer ge dig feedback så du kan utvecklas.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

gevalina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej…vill kommentera att alternativläggningar är för om man har något val att göra eller om man står vid ett vägskäl.

I annat fall gör jag en allmän läggning för tre månader framåt.

Prova gärna.

ska nästa gång fotografera läggningen så ni själva kan läsa av den.

Glad Påsk !

[NeferNefer]
0

Är jag för sent ute? Annars vill jag gärna ha en allmän läggning för tre månader framåt 😊

gevalina
0

wissan…här kommer läggningen

5svärd…dina tankar om kärleken är både oroande och obeslutsamma..men bestämmer du dig för att ta emot  kärleken kommer så att ske (hoppas jag)

april..påbörjar du  något nytt och avslutar något gammalt (kanske nytt sätt att tänka om kärleken?) i alla fall kommer det förhoppningsvis in en man som är prakisk kreativ men svår att fånga.och vill du ha honom får du kämpa..

I maj månad dyker det troligen upp en äldre känslosam och omtänksam man som också är lite naiv..du är försikig och tveksam med dina känslor men kommer till ett avgörande beslut.

I Juni månad råder Kejsarinnan dig  att bida din tid och ta det lugnt..tänka efter vad du vill …ge och ta när det kärleken..en tid där du ev drömmer om kärleken..

Ta min tolkning  som något kul men förhoppningsvis slår den in för kärleken.

Kram Gevalna..

gevalina
1

Nadina 53…

Prinsessa i stavar..kan spegla dig själv..jordnära praktisk kreativ men som ger upp lätt..och låter sig distraheras ..annat fångar uppmärksamheten..

kan även vara att mediumutbildningen är ett praktskt och kreativt instrument som inte alltid är lätt att handskas med.

Bra åtgärder för att du ska få det fungera bättre..du ska inte vara rädd att be om hjälp samt ska du ha en känsla av harmoni inom dig och runt om dig då kommer fler chanser till att bli bättre..med en möjlig utgång till att kunna tjäna en slant inom mediumskap eller bli god medium med goda praktiska kunskaper..

Om du väljer att inte lägga mycket krut på din mediumutveckling ska nya tankar dyka upp..oftast negativa och oroande..påverkade av dig själv eller utifrån..i dina tankar kommer du till mer försiktighet och tveksamhet vad mediumutveckling kan innebära vilket leder till att den praktiska förmågan blir vacklande…

Under April månad (förutsatt att du följer bra åtgärder)..kommer den praktiska handlingen handla mer om att ge än att få ..övningar..men det är du som styr vilken väg inom mediumutvecklingen du vill gå….du påbörjar något nytt i alla fall ..kanske en ny praktisk metod.

Under maj månad känner du ev att du  inte kommer någonstans i din mediumutveckling  pga av andra orsaker..hemmet osäkerhet oro…mm men det finns och du kommer på andra tankar och dina handlingar inom mediumutveckling..att det finns fler möjligheter och sätt att lära sig.

glömde fotografera dina bra och dåliga åtgärder men här kommer i alla fall utvecklingen för april - maj månad.

Kram..och ta min tolkning som något kul.

gevalina
0

skogshumlan…vet ej inom vilket område du vill ha lagt men jag chansar och lägger jobb för dig..

Hur du  ska få jobb..med bra och dåliga åtgärder..

Jobb…prinsessa i stavar..kan tyda på ett kreativt arbete men även dig själv ..kreativ men tappar lätt intresset..??

Bra åtgärder..ett nytt sätt att tänka, se möjligheterna,ta influenser utifrån..där kreativa handingar är lite oroande..som du måste få bukt med..kanske ditt sätt att söka jobb på..?? du måste göra ett praktiskt val..eller tänka att det finns kanske ett tredje alternativ att söka jobb på..

dåliga åtgärder..att du inte gör allt för att hitta ett jobb..tveksamheter och negativa tankar tar upp din tid..du är alltför försiktig..och du kan ha för stora förväntningar , drömmar….om dina tankar är mer åt det negativa hållet men även dina handllingar när det  gäller jobb  kommer det att  bli svårare..

jobb

april..tyder på att det råder en oroande tid på marknaden som beror på ekonomin och att arbetsgivare pga det är tveksamma och försiktiga med att anställa …du  är kanske  inte i form att söka jobb denna månad??

maj..under maj öppnar arbetsmarknaden upp och oron minskar ( Du ska ta tillfällen i akt då och inte ge upp ..men ge upp det du inte behöver) arbetsmarknaden är styrd av juridiska egenheter som är svåra att påverka utan man får ta det som det kommer..men maj månad blir arbetsgivarna mer benägna att anställa..kanske pga sommarjobb på gång.

Ta tolkningen med ro men förhoppningsvis är den bra..du får gärna komma med både ris och ros..och förhoppningsvis har du redan jobb..

gevalina
0

Tråkigt nog kan man inte lägga upp två bilder här…men jag hoppas det kommer….fast kanske är det jag som gör fel…

kram Gevalina

Skogshumblan
0

Gevalina tack, det var jobb och känns väldigt rätt. Tack så mycket, ska ha dina ord i tanken framöver.

/ Skogshumblan

matsdotter
0

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha lagt, ekonomi kanske? Sen får du välja hur du lägger det :)

Skogshumblan
0

Vilken fin lek du har, vad heter den?

/ Skogshumblan

wissan
0

Gevalina….å tack …jag kan ta till mig vad du skriver. Det är lite turbulent i mitt kärleksliv, mannen jag älskar är inte fri men han är min i alla fall. Han lever i ett kärlekslöst och komplicerat förhållande där det finns många överenskommelser som inte är så lätt att bryta även om inte kärleken finns där. Vi båda vacklar fram och tillbaka och vet inte riktigt vad som ska hända eller vad vi vill göra. 
Jag tar till mig det du skriver och ska fortsätta fundera lite. 
Bra vägledande ord från dig.
TACK så mycket…!!!!!!!!!!!!!!!

Allt har inte en mening om du inte ger det en……

HjortronBlomman
0

Hej!

Toms stjärna skulle passa bra och  nyfiken att höra om kärlek. Allrahelst efter att jag läst i tidningen Nära om själsfränder. Du får gärna PM mig.

Tackar på förhand

Hjortronblomman

Nadina53
0

❤️Tack för Tarotläggningen.  Det är roligt att se vad andra får fram.  Jag önskar dig lycka till i fortsättningen med korten och undrar vad din kortlek heter!?

Kram Nadina53🌺

ThreeStars
0

Hejsan! 

Du får gärna lägga valfri läggning för mig om kärlek :)

dragonstar
0

Du kan gärna göra ett förök för mig Ska söka till högskolan i höst.  =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

gevalina
1

Thoth Tarot Crowley Aleister heter korten..

Efter denna vecka gör jag inga fler läggningar.

Har planer på att starta egen hemsida där man kan köpa konsulttjänster men dröjer ett tag innan den kommer ibruk.

Mephi
1

Eftersom veckan inte är slut så passar jag på att fråga om kärleken. Tror Toms stjärna skulle passa?

-

Skogsbär
0

Hej, Passar också på att fråga. Håller på att starta min egna firma och det går bra men jag saknar tryggheten av en fast tjänst. Ska jag fortsätta satsa eller ska jag leta upp en fast anställning istället? Tror väl vägskälet passar bäst för min fråga.

[MomsLittleHippie]
0

TjolaVippen! 

Skulle vara jätte roligt om du ville försöka med mej med, ang mitt kärleksliv som jag aldrig blir riktigt klok på. Händer enormt mkt i mitt liv just nu, så de skulle vara väldigt roligt att se vad du får fram!

KRAM

Madam Mim
0

Hej! Skulle bli glad om du har tid och lust att lägga vägskälet för mig och kolla hur det går med jobbet. Tackar så mycket på förhand och meddelar dig hur det hela avlöper.

Madam Mim

[kliinda]
0

vad ar vagskalet och toms stjarna. jag skulle jattetijatte gärna vilja bli spadd iallafall

ursakte , engelsk skrivbord och inga fragetecken osv ..

[stass]
0

TS skrev:

"Efter denna vecka gör jag inga fler läggningar // 2013-04-04"

Så inte tråden blir överfull och inaktuell

gevalina
1

som sagt inga fler läggningar görs här…titta hellre in på min nya blogg…och inga fler inlägg besvaras här heller.

tack till alla som jag lagt kort för.

gevalina.blogg.se