Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 5199 ggr
Existerande
0

Prins i stavar

Hejhopp!

Nu är det så att dendär prinsen i stavar hela tiden ploppar upp i mina läggningar och jag har inte den blekaste om vem han är eller vad han har för sig och undrar om någon av er har någon idé om vad det kan röra sig om :D Eller om ni har någon egen erfarenhet av kort som hela tiden förföljer er.

Zoraye
0

Prova att googla eller söka under Tarottråden här på forumet, där finns massa länkar till sidor som har massa information om tarot.

fridelfina
0

Hittade detta som Ayena skrivit i en tråd på "Healing ifokus". Kopierar detta då jag inte vet hur man länkar en tråd. Kanske nån Sajtvärd kan fixa det då det var en intressant tråd? Jag kopierar in hela länken iallafall…

http://healing.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=09940b9b-f5c2-4c22-a4d8-fc554df226fe

Stavprinsen-knekten/Prince of Wands/Fire Brother/Knight of Wands

Detta kort kan beskriva en yngre man eller en son

Kortet står för utveckling av sin personlighet, att inta nya roller i processen att utveckla sin personlighet.

Stavprinsen tar gärna risker med nya idéer och nya projekt.

Kortet uppmanar att lyssna på andra men var försiktig att berätta om dina planer tills du vet att de är i hamn.

Stavprinsen är en sökare av äventyr och spänning.

Kortet varnar för ett kontrollbehov som kan ställa till problem i relationer.

[MomsLittleHippie]
0

Jag får oxå alltid upp det kortet. Det förföljer mej!  Men lita på din intuition!  jag vet vad det är i mitt fall. Tar även hjälp av orakel korten och de säger mej ungefär samma sak. Är När jag har vägrat att tro på svaret så har jag gjort samma läggning igen och fått upp samma kort eller likvärdigt kort som förklarar saken! 

Prinsessa i bägaren är oxå ett kort som förföljer mej!

obs! I´m a very very much newbee!