Hitta din Daimon på Guldkompassen!
Detta tyckte jag var kul, hittade länken på PU och tänkte den skulle sprida glädje även här!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Min är Alchaeon

Vad är en eller ettt daimon?

wow en räv Karin !!!
Gillar rävar……
Kreamix på er !
Iband är det kul med lite sånt här oxå…jag lever med sånt här dygnet runt …ja på egen väg då…så när det kommer såna här grejjer på nätet , kan man bara låta sig vara och ta till sig slumpen eller vad det nu är som avgör …*ler*
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Min heter Rasthmus och är en tiger :)
min ADAN =)
hihihi

#12 *skakar tass* 
Aenad räv….
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Vackra bilder!
Känner att man måste nästan se Guldkompassen! Har inte lyckats med det än.
Lite mystik, trollkarlar mm. Skönt att drömma sig bort lite till sagans värld ibland.
Kramiz

Oh söting jag fick mej :)
Hmm, jag blev en väldigt söt liten tvättbjörn, stod bl a att jag var ensamvarg och stolt och dessutom ledartyp och vänlig och trevlig som karaktärsdrag och det stämmer väl…
hehe….*asg*

Jag fick också en tvättbjörn…med randig svans och allt. :)

Hmmm….Araphon, tigern. Har för mig att jag blev snölepard förra gången.

Callum - en tiger. Och jag älskar kattdjur, så det passar ju bra!

Jag har också ett kattdjur. Zyrxy heter min daimon men jag är osäker på vad för slags kattdjur det är. En ocelot tror jag.
"Modest, responsible, inquisitive, humble and a leader."
Kan man fortfarande få sin daimon att förändras? När jag gjorde testet (innan filmen hade premiär) kunde man be sina vänner tycka till om ens personlighet, och ibland ändrade den form. Runt två veckor tror jag att formuläret var öppet, sedan fick daimonen sin fasta form.

#29 MJAU!

Haha minst sagt suspekt!
Synd att länken inte fungerar längre men ja, det har ju trots allt gått 5 år sen denna tråd startades upp 😛