Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1485 ggr
J-Artur-K
0

Presenterar mig själv

Hejsan 🙂 Är ny medlem på denna sida och tänkte presentera mig själv 🙂 Ni kan ha lagt märke till mig förut om ni är medlem på Övernaturligt , Tarot , Spiritualism eller Healing iFokus. För jag är medlem på dom sidorna med 🙂

Mitt namn är Joakim och är 25 unga år gammal men känns som jag har en gammal själv i mig. Jag trots min unga ålder varit med om ganska mycket i livet.

Jag har varit medial sedan jag var barn. Och tror jag har varit det hela mitt liv. Men det börja kraftigt när jag var i slutet av 9 års åldern. Min kära far gick bort i en billolycka och jag fick varsel om hans död 1.5 time innan olyckan och visste att det gälde familjen. Jag hörde ambulans ljud i mitt huvud. Efter det så har det utvecklas mer o mer. Jag känner av energier starkt. Och kan veta att saker ska hända inan det händer. År 2008 gick jag en Spirituel healing utbildning. Och har eftet det utvecklat det och hjälpt många med healing och genom att skapat bra kontakt med mina guider som gör healingen (Jag är bara en kanal är andra sidan som gör healingen) så har jag utvecklat mig mera. Idag ger jag även tarotläggning och hjälper folk som känner obehag av andar i sitt hem. Jag kan fast jag inte är i boendet eller sitter brevid personen som jag ska hjälpa. Få kontakt med anden fast jag är på en annan plats. Jag känner av personen genom att läsa det personen skriver som ex att vi chatar med varandra på skype. Och på det sättet får jag kontakt med anden och kan för hoppnings viss hjälpa till. Som har fungerat bra för mig 🙂

Jag avslutar med att säga att jag är en Trollkarl och inte en Häxa så det inte blir missuppfattning om mitt kön 🙂

Mvh / Joakim

Ny dag nya möjligheter

[stass]
0

Välkommen Joakim och hoppas du ska trivas =)

J-Artur-K
0

#1 Tackar , 🙂 Det kommer jag nog göra =)

Ny dag nya möjligheter

fridelfina
0

Välkommen! Är aktiv på forumet (och på tarot) i perioder beroende på hur jag har tid och ork.

J-Artur-K
1

#3 Tackar , 🙂 Man måste ju ha lite lugn o ro ibland 🙂 Så är bra att ta pause om man känner för det 🙂Man kan ju få blockeringar av att man inte tar det lugnt och man ska ju må bra själv o så med. 🙂

Jag är inte så himmla insatt o Häxor o Trollkarl men man har ju ett hum om det. Jag tycker det är roligt att lära sig mera om sådana här ämnen. För Tarot , Healing, Medium går ju in i varandra man har kontakt med en annan dimension kan man säga och är lärrorikt, kul o spänande att öppna up dörren för nya saker. Och se möjligheterna i det.🙂

Tack för välkomnandet 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Ravenna]
0

Välkommen Joakim, hoppas du ska trivas. :-)

LinaLj
0

Välkommen 🙂