Varför dyker just han upp?
I mina drömmer de senaste typ 2 veckorna, dyker ofta mitt ex upp. Han och jag har en relation i drömmen. Vi är väldigt kärleksfulla mot varandra och det har även "hettat till" ännu mer, men så blir vi alltid avbrutna, nån kommer som vill störa oss och vi är aldrig i fred. Det är inte alls så att vi har sex varje gång i drömmarna, men det har hänt. Vissa gånger är det han som går efter mig och vill vara tillsammans med mig, hålla om mig osv.
När vi var tillsammans och hade det lite svajigt drömde jag att han och jag stod mittemot varandra och sen säger han "jag älskar inte dig längre" och vänder sig och går sakta ifrån mig. Kort efter denna dröm tog vi en paus, men han kom tillbaka till mig sen. Efter det var vi ihop i 2 1/2 år.
Varför dyker han upp i drömmen nu? Varför känner vi sån stark dragning till varandra i drömmen? Nån som vill tolka eller har några funderingar kring detta??
Mvh Therese
Det kan ju vara så att ni saknar varann än, speciallt han om han går efter dig och när ni sover söker en del av er varandra helt naturligt.
Vill du återuppta relationen igen?
Låter spännande! Jag har en känsla av att jag finns mycket i hans tankar just nu.
Ja, jag hade nog velat återuppta relationen om han är villig att satsa på det och stå för vad han känner. Men han har mycket att bevisa för mig. Men jag tror det finns i honom, men han vågar inte plocka fram det…eller vad man ska säga.
#2 jag tänkte också på delen där ni blev avbrutna, inte fick vara ifred i drömmen om det visar på samma i livet?
Ja det har det gjort väldigt ofta. Yttre påverkan från personer på hans sida…