Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1013 ggr
Sommarek
4

Häxmoot Malmö

Hej igen gott folk (dubbelpostar lite, ber om ursäkt), häxorna i Malmö med omnejd kommer att träffas på Bishop's Arms i Malmö (jämte Savoy, mitt emot centralstationen) den 2/2 klockan 19:00. Alla som vill komma med (även andra slags hedningar!) är välkomna! Träffen är tänkt att hållas den första helgen varje månad, alternerande mellan fredag och lördag då olika dagar passade olika deltagare bäst. Denna gång är det på en lördag. Den som har ett konto på Facebook kan kika förbi: https://www.facebook.com/groups/4866099 … ts&fref=ts

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Häxkotten
0

Låter jätte intressant! Ska se om man kan ta sig dit :)

Sommarek
0

Du är så välkommen! :)

Häxkotten
0

tackar :)

Ahradia
0

Jag får inte länken att fungera Rynkar på näsan

Witches don't get mad, they get even.

Sommarek
1

Nej, det har tydligen varit bök med den! Prova att söka på "Malmö-mootet" på Facebook så borde du hittad den. ;)

Sommarek
0

Av någon anledning verkar en del av länken ha fallit bort, så vi provar igen: 

https://www.facebook.com/groups/486609968057020/

saliganarren
0

åh! jag kommer gärna! :D

Sommarek
0

Du är välkommen!  :)  Vi är tydligen ganska lätta att hitta, även om ingen vet vilka vi är; första gången var det en kille som skulle möta ett kollektiv av något slag, och då hade kyparen lite tveksamt pekat på oss.  :)

Sommarek
3

Då är det snart dags igen, gott folk! Dock hade vi tänkt att hålla till i Lund denna gången; fredagen den 1/3 klockan 19, på Gräddhyllan. Varmt välkomna!

Sommarek
1

…och igen! Lördagen den 6/4 klockan 19:00 kokar vi fladdermusvingar på Bishop's Arms i Malmö, mitt emot centralstationen! Välkomna!