Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 1951 ggr
magiskblomma
0

Kan några häxor sända mig lite kraft?

Jag har ett rejält trubbel och allting går åt skogen.

Ekonomi och med bank går inte så bra, allt är och har problem,  både med energi och annat. Dessutom allting krånglar… det är som om man är.. jag vet inte, förföljd utav någonting

Jag har provat flera olika metoder för att häva den här kaosen. Men utan någon större lycka… Det är som om all min  magiska energi har blivit absorberad och jag har blivit bestulen på all magisk möjlighet.

Dessutom om man helt enkelt är förföljd utav otur och en massa annan negativet.

Nu undrar jag om det finns några kollegor här ute som skulle kunna lägga lite tid och genomföra några ceremonier för att hjälpa mig ur den här situation.

Det är kaos och akut… alla hjälp är välkommen…

stort tack på förhand

/ Annika

[stass]
0

Vilka metoder har du provat?

Jag vet själv från i höstas hade jag en sån period, det slutade med att jag blev sjukskriven för utbrändhet i några veckor, och jag kan uppleva att det först nu jag börjar komma på plussidan igen. Det tar sån tid och under den tiden är man låg..tja på allting.

magiskblomma
0

Jaghar provat flera lyckobringande besvärjelse.Renande från negativa energier… ja just pick one….

[stass]
0

Ok, vad tror du själv? har du några misstankar om vad det är som felar, är det allt eller är det olika isolerade händelser?

Du kankse ska göra en läggning med fokus på vad du ska ta tag i först, eller en läggning på vad det är som blockerar/tömmer dig på energi?

magiskblomma
0

Jag är ganska säker på att det här rör sig om negativa riktade energier mot mig..

Igår dog till och med min hund. Han blev sjuk från ingenstans häromdagen, epilepsi. och det blev för svårt för honom och han somnade in går natt.

[stass]
0

Oj, Fy så hemskt, det är verkligen hjärtskärande att förlora en sådan fin vän som en hund.

Har du provat en häxflaska för ett beskydd hemma? Och en personlig amulett som du kan bära på dig ute?

Annars har jag inga andra tips än att städa ur ordentlig  med ammoniak eller saltvatten, självskrubb med salt och bikarbonat är bra grejer. Och har hjälpt mig mycket, ammoniak är något annurlunda än saltet, jag tror man får komma fram till själv vilket som är behagligast för en.

Men jag är inte såker på om det reder ut problemet, det lyfter mer "atmosfären" och rensar lagrad skit (känslor, tankar - egna och andras som samlas som energidammråttor) som förvisso är ett nödvändigt komplement men inte en full lösning.

Du kanske ska se dig om att anlita någon, om det inte går att lösa själv. för såhär ska du ju inte ha det.

fridelfina
2

Hoppas du inte misstycker men jag lade lite kort för vägledning i din situation, kanske du får ut nåt av det?

Nutid: Svärdsnian står blandannat för oro, grymhet, svek och självförnekelse och hör till luftens element och mental kraft/intellektet.

Dåtid: Myntprinsessan står blandannat för enhet, jämvikt och förberedelse och hör till jordens element och det fysiska som ekonomi/arbete.

Framtid: Tornet står blandannat för storrengöring, urladdning eller att det undermedvetna blir medvetet och innebär att det som inte längre har någon mening för dig, kommer att förgöras. Det gamla ska bort och ge plats för det nya.

Jag tänker mig att du tidigare kanske varit för fokuserad på de materiella värdena men att du kommer att komma "ut på andra sidan" i den nuvarande situationen och vara stärkt, med nya insikter och erfarenheter. Leta inte syndabockar utan acceptera och gå vidare. Har du läst om attraktionslagen? Jag brukar säga till barnen att det är viktigt med hur vi säger saker, för det man ber om brukar man få. Sänder du konstant ut signaler om att det du gör inte fungerar, det är kaos, du är förföljd osv är det det du kommer att uppleva. Gör en storstädning hemma så som Stass föreslår och inte bara i rummen utan också inombords, ex meditera, visualisera, affirmera bra och stärkande saker så kan du rasera det "gamla tornet" och bygga upp ett nytt vackert, självsäkert!

Sänder dig kraft och ork att förändra!

[stass]
0

#6 det var en fin vägledning #Ts nu har du fått flera bra tips på hur du kan städa ur ditt sinne, hem och kropp. Och efteråt hur du kan beskydda. Jag hoppas att det börjar reda ut sig efter ett par återupprepningar och jag önskar dig lycka till. Ge gärna feedback på hur det går :-) och glöm inte att försöka göra sådant som ger dig kraft och glädje under tiden, promenera i skogen, läsa en feel Good roman, se på bio t. Ex Allt gott till dig

fridelfina
1

Stass: "läsa en fel Hood roman"? 😛 Nu har väl feltrycksnisse varit framme! 😉

[stass]
1

Ha ha ha, jag avskyr rättstavningen i telefonen, jag har skrivit på tok för svårbegripliga meningar det sista!

fridelfina
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ah, nu vart det bättre! Ja, rättstavning är ett gissel…

[Ravenna]
0

#10 😃

cezil
1

…den här tråden hjälpte även mig, som har varit lite otursförföljd senaste…ja året faktiskt (mer eller mindre)

Tack för detta!

Och ha en härlig Påsk såklart!