Tecken eller varning?
Hej, nu ska jag berätta om något som hände mig igår kväll.
Jag höll på med en formel/besvärjelse för att locka till mig ett specifikt jobb som jag verkligen vill ha och går ut med hunden för att göra det sista på trollformlen (kasta vatten på en specifik buske) och allt går helt som planerat, en magisk vind svepte över mig då jag sa besvärjelsen osv. När jag är klar där går jag och hunden tillbaka mot huset och korsar en äng (det går ju fortare, tänkte jag) och börjar titta upp mot himlen för att se om månen är ute - när jag helt plötsligt ramlar ner i ett stort jäkla kaninhål med hela benet före! Jag blev så paff och trodde att jag kanske ramlat, men som tur var kom jag snabbt upp igen och märkte att jag inte alls hade skadat mig (som tur var). Det var ganska komiskt så jag börjar skratta hysteriskt men inser snabbt att det där kunde gått riktigt illa, men jag trampade inte snett eller nånting utan klarade mig med bara lite snö i skon.
Nu är jag lite mer hispig vad det gäller det som hände - Att jag trollade och sen ramlade rakt ner i en grop! Någon som tror att det kan betyda något? Att jag inte får jobbet trots allt? Var det ett tecken eller en varning? Alla svar är välkomna :)
Jag tror snarare att du var distraherad och lite spänd och helt enkelt inte såg vart du gick. ;)
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus
Håller nog med #1. Även jag har varit nära att stå på huvudet otaliga gånger när jag har distraherats av månen, jag tar det alltid som en påminnelse att det är bättre att rikta näsan dit man går och stå stilla när man har näsan mot himlen 😉
Haha tack för svaren! Ja, ni har nog rätt jag har ganska lätt för att bli distraherad och börja tänka på andra saker. :D