Energi, glädje, dans
Min musik, mitt andra hem, mitt val, vill jag dela med er

Nu vill jag ha positiva energier här, jag kan inte kräva själv, men jag kan lämna vidare
Hur menar du? Jag vill också ha det. Förresten vad rörlig de var en annan skulle alla leder låst sig på he he.
Åh…gladmusik..man vill dansa!

#2 jo, jag menar bara att man kan aldrig kräva att få något av någon annan, det någon annan ger skall alltid vara av fri vilja, för att den vill ge.
Däremot så kan jag ge, men får då inte förvänta mig att få någonting i gengäld, annars räknas inte gåvan. Det måste komma från hjärtat.
Om däremot någon annan, av fri vilja, vill dela med sig, så är dom välkomna att dela med sig.
Och just nu så väljer jag att dela med mig av min glädje till er, genom att ni tittar på musiksnutten och dansen, och om ni uppskattar det och sedan blir glada, ja, då har jag lyckats med att ge någon en varm känsla idag och då blir faktiskt jag glad. Kram
#4 Ja så är det :-)
Tack för att vill glädja oss lightseeker.
Den här vill man också dansa till, jag brukar göra det för att lösa upp spänningar: http://www.youtube.com/watch?v=b4A50EHwCjY

Datorn krånglar, får inget ljud i den. Men jag ser hur dom dansar.
Blir sugen själv, går och sätter på stereon och hoppar runt lite.
Kram!

Så här går den finska? dansen, dam dam dam dara dam dam dam, dara dam dam dam, dara dam dam dam, osv.
Hoppas att ljudet är tillbaka tills imorgon, så att vi kan dansa vidare här

Skön lighseeker :-)
Den här snygg-dansar jag och sjunger till när jag fått lite vin i mig ha ha ha ha vilken skräckupplevelse för dem som ser: