Kärleksbesvärjelse eller ritual någon?
Hej! Jag skulle verkligen vilja testa en kärleksformel för att fånga en specifik person och få honom att falla för mig, jag har utfört ett par kärleksformler redan men jag vet inte om jag gjorde rätt eller om dom är tillräckligt kraftfulla så att säga. Det har visserligen bara gått ett par dagar sedan jag gjorde dom men ändå, om någon vet en bra kärleksritual för att binda någon till mig så kom gärna med förslag!
Och NEJ, jag vill inte få några idiotiska kommentarer om att jag är dum eller gör fel eller borde tänka efter en extra gång eller om jag verkligen vill använda magi för att få någon att älska mig.
Ja jag vill testa detta och om ni inte vet någon kärleksformel så behöver ni inte svara överhuvudtaget. Jag vill bara få svar från folk som faktiskt VILL HJÄLPA mig. Jag hoppas att det finns någon där som antingen kan hjälpa mig med en kraftig kärleksbesvärjelse eller som kan hjälpa mig skapa en egen eller något.
Tack på förhand!
Du kan väl ta en till på http://haxor.ifokus.se/articles/5127f577ce12c47561014660-forandra-ditt-karleksliv-och-dina-relationer?articles-1
och
båda artiklarna har att göra med kärlek.
Tänk på vilken relation som just nu är befintlig. Det vill säga, om det finns känslor redan som man kan förstärka (en flört, relation), om man ska försöka väcka kärlek (se om mottagaren är mottaglig för kärleken). Om det finns en konkurrent man ska försöka ta bort.
Eller om det inte finns någon relation eller en påtänkt mottagare alls (eller om den befintliga inte är att satsa på), då är "dra till sig ny kärlek" som passar bättre och ta bort oönskade kvarvarande känslor från en destruktiv relation.