Återställa ett misstag
Hej, blev medlem på den här sidan för att söka tips och råd om hur jag kan försöka ”återställa” en besvärjelse inom svartmagi som jag gjorde under en ritual för ca 8 år sedan.
I början av tonåren blev jag våldtagen och hamnade i en normal reaktions fas över det som hände. Men efter några år fick jag iden med att ge hämnd på gärningsmännen med att låta en ond besvärjelse gå ut över dem. Jag och en värdinna sökte efter information på Internet och i böcker och utförde en ritual i en källare.
1. Vi satt i en ring omringade av olika beskyddande häxsymboler som var målade på träplattor samt bergkristaller.
2. Till dess hade vi också jord från en galgbacke som var utanför ringen.
3. Innanför hade vi symboler av ting som skulle föreställa lust och begär samt att vi offrade blod.
4. Jag läste ut en besvärjelse ”som jag inte riktigt kommer ihåg”. Men det handlade om att männen som hade skadat mig skall råka ut för desamma.
Efter vi hade utfört detta, hördes det ett brak och en cykel förr ner ”energin i rummet blev väldigt spänd och stark”. Vi var två naiva tjejer som egentligen hade ingen aning om vad vi höll på med, vilket ledde till att vi avbröt allting och la svartmagin på hyllan för gott.
I senare led har jag fått höra att en av gärningsmännen råkade ut för en bilolycka samma kväll, men anledningen till att jag vill byta denna besvärjelse är för att jag har märkt ett mönster på att männen som jag har umgåtts med efter ritualen har börjat råka lilla ut. Ingen livshotande men det är klara bevis på sjukhus-besök och otur i livet.
Jag tänkte kolla med er om jag bara är nojig eller om det finns något sätt jag kan göra utifrån vitmagi med att försöka ta bort denna mörka energi från mitt liv?
Det enklaste sättet att återställa något sådant här är genom att skapa en ritual som motverkar de olika delarna av magin du skickade ut. Men eftersom du är osäker på vilka ord du använde så kan det bli problem.
Ett alternativ är att försöka fånga den gamla magin i tex en flaska och sedan gräva ner den för att neutralisera den. Det krävs lite knåpande för att få ihop en sådan flaska men det borde inte vara omöjligt.
Sedan kan man även försöka sig på en mer allmänt rensande ritual för att ta bort eventuella negativa energier runt dig. Men det är ett mer osäkert kort eftersom det inte riktar in sig på det du vill ha bort. Så det finns alltid en chans att den magin stannar kvar eftersom den är medvetet kastad.
Man skulle kunna börja med en mer allmän rensade ritual och se om det funkar och sedan ge sig in på mer precis magi. Man det är som sagt svårt om man man inte vet vad som användes.
Eftersom du inte minns så väl vad ni gjorde, och eftersom du hade svårt att kontrollera dej själv vid den första ritualen, så skulle jag om jag var du sökt hjälp av nån som kan sina grejer.
Annars är risken att du hamnar i en märklig spiral av göra och ta tillbaka, där du inte förstår verkningarna av dina handlingar.
Att konsultera en kunnig person skulle också kunna ge dej svaret på om de andra männens otur beror på ritualen, har en annan grund eller helt enkelt inte alls har med saken att göra.
Kloka svar av 1 & 2, har du kvar något spår av ritualen du gjorde för 8år sedan? Då man försöka resa energi igen , läsa över spåret "det gjorda är ogjort" etc och dumpa ner i vigvatten. Efterfölj med rening för dig och ditt hem. Spånar vidare på om man kan lyfta skiten från vederbörande genom att använda ett fotografi…
Det krävs också efter att du gjort "avlägsnandet" att du helt släpper det så det inte är din skuld som manifesterar möjliga bakslag.
Vanligt att dumpa rester av avlägnandet på en korsväg och INTE se sig om när man går därifrån.
Tacka innerligt den/de andar som har arbetat för dig sedan den dagen genom att ge dem en flaska sprit och en måltid på galgbacken där du hämtade jord den gången. Berätta att du nu löser dem och att de nu ska återvända dit där de hör hemma. Om de inte vill lämna dig får du förklara att du haft stor hjälp av deras tjänster, att du respekterar dem och att du är glad att de varit med dig fram till nu, men att det nu är tid för dem att gå hem och era vägar att skiljas åt. Förklara att du inte längre har något behov av att straffa män i din omgivning och att det nu är dags för dem att återvända hem. Tryck ner en stor spik i marken mellan dig och offergåvan.
Gå därifrån utan att se tillbaka.
Ta ett renande bad. Rena ditt hem.
Klart.
Funkar inte det får du skaffa hjälp.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.