Behöver Humlekuddar
Hej, jag är intresserad av att köpa Humlekuddar liknande de som Isatis gör/gjorde. De var fyllda med humlekottar, lavendel och rosenblad och skulle hjälpa till med att somna in skönt. Anita
Det är för tidigt för humlekuddar. Humlen är inte mogen att skörda förrän i augusti/september. Den skall rensas och torkas noga innan man fyller den i kuddarna, det tar ytterligare några veckor.
Aha, tack för att du svarade, innebär det att du kommer att sy några när du har alla ingredienser klara?
Anita.
Jag kommer att sy humlekuddar om inget oförutsett händer, sjukdom etc.
Hej igen Isatis
jag kollar lite då och då om du har en tråd om att dina Humlekuddar år färdiga.
Tack på förhand ;-)
Hej igen Isatis
undrar nu igen om du har några Humlekuddar till salu?
Jag har några naturfärgade humlekuddar färdiga. Samtliga är dekorerade med spets samt band. Pris 50 :- / styck + porto. Skickar alltid på billigaste sättet.
Jättebra, jag köper gärna 3 stycken av dig, hur går vi lättast tillväga?
Hej Anita
jag säljer också humlekuddar om du skulle vara intresserad www.witchsystrar.se Hälsningar Elisabeth
Ex animo
Anita. Ge mig ditt namn och adress så skickar jag kuddarna. Då jag vet vad fraktkostnaden blir kontaktar jag dig så får du mitt kontonr.

hej! Isatis, om du har humlekuddar kvar så vill jag också gärna beställa två stycken.
Denna gången till mig och dottern för god sömn.
Isatis
jag har skickat dig ett meddelande // Anita
Jag har själv en egengjord humlekudde. Men så läste jag någonstans att man ska vara lite försiktig med att dofta allt för mycket på humle om man har lätt för att bli deprimerad. Kan ju vara bra att veta. :)
Isatis, ditt meddelande har inte gått fram, skicka ett nytt eller maila mig anita40017@gmail.com
Tack så jättemycket för de vackra kuddarna, verkligen mycket vackra och välgjorda
tack igen // Anita

Isatis, hade du slut på humlekuddar?
Jag tar fortfarande gärna emot 2 stycken, om du har några kvar.
Det är ju julklappar till mig själv och dottern, så det är ok om de kommer efter julafton också.

dina humlekuddar är bäst, beställning utförd (se meddelande)