Hitta rätt väg
Hur gör ni när ni känner er dragna i olika riktningar?
Jag menar, säg att du känner en dragning åt både höger och vänster. Ungefär lika starkt men med olika för och nackdelar.
Hur använder ni er magi då? Använder ni den överhuvudtaget i erat val?
Det skulle vara väldigt intressant att få läsa om era erfarenheter och kanske också få lite tips till om hur jag ska göra.
Mitt problem är ganska specifikt men om någon känner att du vill hjälpa så berättar jag gärna.
Jag förstår inte riktigt hur du menar.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
# 0 Menar du om man blir influerad av andra religioner månne tro,tror många känner dragningar åt olika håll andligt men mestadels landar där man känner själv man hör hemma oavsett vilken tro vi tillhör.
Jag är Shaman men kan ta till mig mycket ur häxornas värld,egentligen är det inte stor skillnad men vi formulerar oss olika och talar många gånger olika språk som i sin tur kan misstolkas personer emellan.
Valde den Shamanska vägen för 22 år sedan,går lärlig i ett reservat med en Shaman vissa tider och där landade mitt hjärta helt men känner även starkt för forn nordisk tro.Däremot har jag mycket att lära eftersom man använder sig av olika ord som många gånger kan ha samma betydelse och för mig är helt obekanta och nya.Men har sett mycket stämmer in i mitt Shamanska arbete när jag diskuterar med vänner som är häxor.
Kankse missförstår jag dig helt med vad du menar,då får du ta fram pekpinnen och rätta mig i så fall 
# 1 Bappho vilka härliga bloggar,där läser jag gärna igen så intressant det du skriver 
#2 Tack, Catori! 
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax