Finna själsfrände?
Hej!
Jag förlorade min bästa kompis i en psykos för några år sedan. Det har varit en oerhörd tomhet sedan dess. Vi förstod varandra på ett sätt som jag aldrig upplevt med någon tidigare. Jag saknar att ha den sortens relation med någon. Jag har en partner och andra vänner, men det är inte samma sak. Jag vill känna det där speciella bandet med någon. Jag träffar ofta nya människor i olika situationer, men det klaffar inte.
Finns det någon som är bra på spells och kan hjälpa mig? Jag är väldigt tacksam för alla råd och tips. Skicka gärna PM. för jag vill ha seriösa svar och inte klassiskt forum-babbel.
//
PS. Jag behöver inga moralpredikningar om att det kan slå fel, osv.
Det är värt ett försök, kosta vad det kosta vill. Orkar inte ha det såhär längre.
Jag har ingen hjälp för något så specifikt. Att dra till sig vänner rent allmänt så kan man använda sig av samma medel som vid kärlek och dra till sig en partner.
Det kan ju också vara så att du kan hitta svaret hos dig själv. Kanske du gör något själv som gör att dina nya vänner inte släpps in på samma sätt som din gamla vän.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Hej Bappho och tack så mycker för svaret! Ok, så jag ska kolla på vanliga lovespells då? Då får vi verkligen hoppas att det enbart är vänskaplig kärlek från båda hållen med andra ord. ;) Jag visste att någon skulle fråga så och det är ju helt OK, men jag har redan ställt mig själv den och många andra frågor till mig själv flera gånger om och det är inte så det ligger till. Det känns som att det mest handlar om att jag har otur hela tiden. :/
Då kanske du skulle börja med något som tar itu med oturen då :-) Googla på "road opener"!
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Tack Bappho!