Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2213 ggr
VerraWaterHeart
0

ska nog klippa mig kort igen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska nog klippa mitt hår kort igen tappar hår över det normala alltså mer en 150 hår strån om dagen och värre är det då jag tvättar håret och gör hårinpackning osv varit så i över 1 års tid, och har ingen brist på något eller så, äter vitamin tillskott och äter bra… Så tyvärr efter att ha sparat ut håret funderar jag nu på att göra det kort då jag inte orkar med dessa hår strån runt golvet och avloppen i duschen som stoppas…

Tappar ju för fan mer hår en katten här hemma. och jag har tappa lika mycket hår om inte mer en det jag har på huvudet, jag vet att jag inte kommer sluta tappa hår över det normala men är det kortare slipper det vara så besvärligt och man kanske inte märker av det lika mycket och då mår man inte lika dåligt över det.

Undrar vad frisyren på bilden heter? är nå sånt jag skulle vilja ha.

Äring och Fred.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Med Vänliga Hälsningar Veronica.

**
**

[Baubo]
0

Vet inte vad frisyren heter, men vill fråga om du har varit till läkaren och kollat upp varför du tappar så mycket hår?

VerraWaterHeart
0

JA det har jag och fick ta massa blodprover på olika värden och allt såg bra ut, helt jävla mysko :(

Äring och Fred.

**
**

Perdhra
1

Tror det är en rufsig bob på bilden Det är väl märkligt att man fäller mer hår när det är långt, likadant för mig som förr dig

Thistle
0

Har du kala fläckar?

Bappho
2

#3 Jag tror det upplevs som mer eftersom stråna är längre.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

VerraWaterHeart
0

Nej jag har inte kala fläckar.

kan mycket väl vara så. Men jag har aldrig varit med om att tappa så mycket hår då man tvättar håret så man får allt hår i händerna. Haft långt hår tidigare i mitt liv…

Äring och Fred.

**
**

VerraWaterHeart
0

Nu har jag hittat frisyren jag vill ha, dock vill jag har mer hår framtill en hon på bilden och min lugg ska vara som den är.

Äring och Fred.

**
**

VerraWaterHeart
1

En till bild

Äring och Fred.

**
**

Elena-Maria
0

Så hade jag för två år sedan när jag fick ett infall och klippte av mitt långa hår. Hade dock ingen lugg. Det var hur som helst en smidig frisyr. Lättstylad, torkade fort och jättelätt att färga själv. Man ser extra rolig ut på morgonen också då det står åt alla håll. :)

Fred och god växt!

VerraWaterHeart
0

Det är ju ett +

Dock har ag slutat färga mitt hår, då jag färgat det sen jag var 14, och vill inte förlora min unika hår färg då jag vet en del som färgat det för mycket. Men jo lättare att färga ett kort hår : ) Sen får man inte håret i ögonen, sätter ju upp håret i knut hela tiden en då, för att jag tappar så mycket hår och för att det bara är ivägen och då är det lika bra att göra det kort. På Måndag kl 12 sker det.

Äring och Fred.

**
**

magiskblomma
0

Det kan vara vitaminbrist… tror det är B som är för håret….

VerraWaterHeart
0

Äter Vitaminer som innehåller B vitamin och Järn saften jag dricker innehåller olika B vitaminer.

Äring och Fred.

**
**

Elena-Maria
0

Om nu inte håret blir tunnare tror jag inte det är någon fara. Inte när prover visat att inget verkar vara fel. Alla är och fungerar ju olika.

Fred och god växt!

GinaCosmo
0

Var bor du?

Jag bor i Helsingborg och klipper folk för en billig peng.

Om du (eller någon annan) är intresserad så maila mig bara =)

// I like beeing a mess, that´s who I am.

scheindel
0

håravfall kan bero på stress.

VerraWaterHeart
0

Jag bor i Umeå så det var ju inte så nära.

Jo lider ju av innre stress, men upplever mig inte stressad nu.

Äring och Fred.

**
**

VerraWaterHeart
2

Här kommer resultatet! Orkade inte vänta till Måndag så klippte mig idag.

Äring och Fred.

**
**

unicornery
0

likey! fin färg har du på håret också :D

VerraWaterHeart
1

Var och köpte shampoo och balsam till håret idag och ett vax, fick testa vaxet innan på attityd. Så man fick en lite busigare frisyr : ) Ju busigare dessto bättre.. Tack så mycket. Är min egna hårfärg orginal, ingen hårfärg eller så i. Slutat färga det, eftersom min hårfärg är så unik, Sen vet jag dem som har färga sönder håret så de aldrig kunnat få ut sin vanliga hårfärg igen, så vill helst sluta i tid..

Äring och Fred.

**
**

unicornery
0

HAHA, jo jag är väl en av de sönderfärgade :( färgat det konstant sen 13, men har slutat nu (22) så hoppas på att få det utväxt!

VerraWaterHeart
1

Jag började färga mitt hår som 14 och sluta 2011 är 24 idag.

Är jobbigt att spara ut då man färgat håret, men skam den som ger sig.

Äring och Fred.

**
**