Jag vill lära mig!
Hej jag är väldigt intresserad av att lära mig lite magi, och vill gärna lära mig formler och besvärjelser ( jag tror det heter så ) Går det? Att liksom bara lära sig? I så fall kanske nån av er kan lära mig? Snälla?
Varför vill du lära dej magi, besvärjelser och formler?
Det låter såå intressant, jag vill inte skada någon såklart. Utan kunna göra någonting som inte alla kan. Magi har alltid varit någonting som är helt otroligt. en dröm helt enkelt.
Vad har du för grund att stå på? Det hade varit lättare att hjälpa om jag visste vilken nivå du är på. Att utöva magi är att skapa förändring utan fysisk påverkan och för att skapa förändring med energierna runt om måste man förstå energierna för att skapa vågor på vattnet så att säga
Det finns massor av saker som man kan lära sej och som få andra kan. Varför just magi, formler och besvärjelser? Drömmen om magi - vari består den?
Jag har aldrig gjort magi, men ibland när jag ska beslutaaa mig för nått känner jag det starkt i axlarna det rätta svaret…? :D Jag vill kunna göra små magiska saker som att spå någon eller kunna lycko formler eller liknnde? Hoppas ni kanske förstår. Om ni tror att ni kan hjälpa mig så gör det så gärna så!
det finns en massa olika sätt att lära sig, internet är en jättebra källa som jag själv andvänder en hel del, biblotek är också jätte bra och det finns nästan alltid några riktigt bra böcker att låna!
#5 Börja med att välja ett spådomssätt som du tror kommer att passa dig och lär dig det :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax