Den där framtidsönskan, funkar det?
Lästa att man kunde skriva det man önskade på ett papper och sedan kasta det papperet i elden. Sedan ska det man önskat slå in. Är dte någon som har prövat? funkar det?
Jag skulle då elda upp det jag inte ville ha kvar. Nån annan vet säkert.

Det funkar om du har en stark vilja. Det räcker inte med att bara skriva något och sedan tro att önskan slår in.
Det är som med all magi att viljan spelar den huvudsakliga rollen. Vilja innebär kraft. Mer vilja mer kraft.

Och att inte ge upp om det inte sker så snabbt som man vill…

Att inte ge upp. Ja det kan man ju diskutera.
Gör du en magisk handling/ritual med intensiv vilja så sätts energierna igång i Urds väv. Fullständigt onödigt att upprepa samma saker om och om igen. Ibland går det snabbt. Ibland går det långsamt. Ofta blir det inte så som man föreställt sig. Gör man ex. en pengaritual ska man inte förvänta sig att det hux flux dimper ned pengar från åvan eller att man vinner högsta vinsten på lotto. Det kan bli så. Men sannolikt kanske det dycker upp ett tillfälle där man erbjuds arbete för pengar.
Den bästa pengaritualen är att söka ett jobb.
Den bästa kärleksritualen är att helt enkelt ta kontakt med den man tycker om.
Och ibland kan man få mer än man klarar av eller rättare sagt det kan komma in saker som man inte alls tänkt sig från början men som hör ihop med det man vill ska hända. Nu trasslade jag nog till det 

Precis inca. Du trasslade inte till det. 
Man ska vara försiktig med vad man önskar för man kan få mer än vad man förväntat sig. Man ska även vara så precis som möjligt med det man önskar. Om man bara fritt önskar en massa pengar så kan det sluta så illa att en man tycker om går och dör så man ärver dennes pengar. Eller att man råkar ut för en olycka så man får pengar via försäkringen. Hur kul är det?
Men om man tycker att man precisera sig och det kommer mer än då?
och man inte kan stava?
Svårt det där. Jag har praktiskt taget lagt ner allt sånt. Ofta för att det aldrig blir som jag tänkt.
Sist när jag kände mig ensam gjorde jag en ""love spell" jag var väldigt precis. En kille i min ålder, spirituellt intresserad etc. och dagen därpå plingade det på dörren. Det var två jättesöta killar, i min ålder. Precis så som jag önskat mig :-) Kruxet var att de var från Jehovas vittne :-( så jag fick precis vad jag önskade mig… fast ändå inte.

Ha ha Jehovas vittnen. Ja du ibland kan man även utsättas för små spratt. Du fick ju vad du önskade.