Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1916 ggr
Nejja1
0

Någon magi?

Hej skulle bara kolla lite om någon vet vad jag ska göra. Jag är en rätt ung tjej, kämpar igenom livet för varje dag, otur varje dag. Jag har alltid haft otur i kärlek, aldrig haft pengar, omges med falska elaka människor. Problem hit och dit,stress stress.. Ja som sagt skulle vilja ha någon magitips för att rensa min kropp. Har testat att kasta ägg i toaletten, ingen skillnad.

Testade även kasta ägg i en korsväg osv. Inge skillnad. Jag vill bara få bort allt negativt runt om mig. Tänka posetivt en dag skulle aldrig skada iaf. Tacksam för svar

[stass]
0

Hur gjorde du med äggen?

Nejja1
0

I korsvägen ?

Tog ett ägg från topp till tå och sa något kommer inte riktigt ihåg så skulle man kasta från vänster axel motsols.

Jag gjorde exakt det man skulle!

Bappho
0

Om man inte lyckas själv så får man kanske gå till någon kunnig och få hjälp.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Ajia
4

du skulle ju kunna prova att göra te av några lugnande örter som lavendel för att undvika stressen, när det gäller falska människor är det enkelt… Strunta i dem :)

mr.hood
1

Hej elle så kan du fokusera på vad som är posetiv eneski och må bra av det eller göra en häxbrygd som gör att du skänner dig som numer 1 hoppas något funkar

Atropa
0

gör en brygd för lycka, sätt dig med lite rökelser i ett avslappnat rum och meditera. glöm inte att tänka positivt och ge aldrig upp.

hoppas det blir bättre

kram!