Mitt pyssel
Ja älskar att pyssla och greja.
För ca 1 vecka sen hitta ja den perfekta pinnen för mit trollspö. Efter ja såga av den till bättre längd, borra hål i toppen för min rosenkvarts å tigersöga i änden, snyggt rep/snäre för att fästa mina stenar och natursnöre för mina tre fjädrar blev ja otroligt nöjd med min stav.
Asken till mina taråkort hade gått sönder och efte lite funderande sydde ja en skinnpåse att ha korten i.
Min BoS är en vanlig svart bok utan linjer på sidorna som ja klädde i skinn och sydde runt kanterna. Jag är inte klar med min BoS då ja ska bränna in olika symboler men vet inte riktigt hur än.
Den "vita" stenen (den är vita och har lite lila färg i sig) vet ja inte vilken sortdet är men den hitta ja ute, den blänkte så fint så ja va tvungen att locka upp den och sen dess har den följt med mig överallt, samma med den lilla stenen som har en massa färger i sig. Fjädern hitta ja i dag och funderar på om ja ska ha den i min BoS eller inte.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Böcker klädda i skinn är det bästa som finns :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Ja hitta en gammal skinnjacka som ja använder skinnet i från, tycker det är kul att använda saker igen och jackan skulle ändå slängas. 
~ Sajtadmin för Furry Paws ~