Häxor iFokus

Häxor

Etikett: övriga-övernaturligheter
Läst 997 ggr
lightseeker
0

Var ute på skogspromenad

och vem stod och väntade på mig, bland buskarna vid vägen? Jo, den där "gubben" som jag och min vän fick kontakt med vid Häx-berget för ett tag sedan. Grejen är ju den att jag inte kan avgöra hans avsikter. Försöker han att lura oss?

Min vän trodde ju att det är från en tidigare inkarnation och jag tog emot information om att vi hade varit häxor i ett tidigare liv. Men jag är så osäker på vem han är. Jag får mer en känsla av att han är annorlunda än oss människor. Han är mer en natur-ande med andra (magiska) kunskaper. Kanske är det bara det att även människor med stark utstrålning känner man in som starka personligheter. Någon som kan känna in vad detta kan vara. Är vi förda bakom ljuset? Har någon annan varit med om något liknande här?

zeretki
0

Jag tror du kan vara försiktig men kanske testa själv och se hur det känns, med din intuition? :) Har du nån guide el. kraftdjur du kan fråga?

lightseeker
0

Hmm, min guide/ängel har jag kännt av sedan barnsben. Det är först nu som jag har sett "henne" på närmare håll, hon är en Gudinna och bär samma förstanamn som jag är döpt till. (väldigt skumt, för mina föräldrar har aldrig trott på någonting sådant här, så det kan väl knappast bara vara en tillfällighet) Men något kraftdjur vet jag inte om jag har.

Jag har alltid kunnat kommunicera med katter, så jag frågade en navaho-indian om det kanske var mitt klan-djur, men hon tyckte att det var läskigt. För katter ses tydligen inte som goda.

Försökte mig också på att känna av "gestalten" men fick bara neutrala känslor, har en känsla av att den döljer nåt, eller helt enkelt inte har någon personlighet.