Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1149 ggr
Kalcolindo
0

Scion Rekryterar

Hejsan, jag representerar Scion.

Vi är en väldigt liten grupp med många aspekter, såsom forskning, kampsport och occulta studier.

Då vi är baserade i Sverige, men kommer att agera internationellt, så tänkte vi att det vore en bra idé att sprida vår existens i svenska occulta kretsar.

Vi rekryterar dock bara folk med en viss magisk förståelse, bra fysisk grund och öppet sinne.

För mer information, kontakta oss på scion@hush.com .

Måne och Sol

/Kalcolindo Moonlotus av Scion

Bappho
0

För er som är nyfikna och inte orkar googla själv ;-)

http://ashlaknights.net/forum/viewtopic.php?f=8&t=1808

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
3

Antingen är mitt sinne alltför stängt… …eller alltför öppet. Men det är ger mej kalla kårar av obehag.

Kalcolindo
0

Obefogat, det finns ingenting att ha kalla kårar över.

Jag skapade Scion för att göra någonting relativt nytt, skapa ett system som bygger sig på heder, styrka och balans.

Jag är trött på hur världen funkar, så jag gör nåt åt det, skapar ett alternativ istället för att anfalla från fronten.

Ironiskt nog finns det inget alternativ för mig, Scion är min existens, jag måste uttrycka den och försöka skapa förståelse.

Jag känner mig trött, kall, sliten, men boken jag skriver måste skapa hopp, tro och tolerans.

Jorden tillhör oss alla, synd bara att en stor del av mänskligheten har glömt det.

Scion är designad från grunden att fungera i symbios med ett samhälle, det är inte designat för den stora mängden.

Den ondska Scion ska motarbeta är Miasma, vilket är benämningen på smärta, lidande, ignorans, desperation, etc.

Notera; Inget "ta över världen", inget "ge oss ALLA era pengar", inget "ni är våra slavar", bara ett sällskap som vill göra sin grej.