Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1797 ggr
brusida
0

Lära sig häx konster

Hejsan är ny som medlem på Häxor iFokus och jag har läst runt lite och tycker det är så sjukt intressant med häx konster men hade förr i tiden och sånt man änvänder sig av nu! :D

Skulle Bli otroligt tacksam för nått bok tips, råd, vad man ska tänka på om man vill börja med något sånt här :) 

Och är det några här som håller på med häx konster på "ritkigt". Måste man ha sen speciell gåva till det?

Fy låter så okunnig… xD men själv håller jag på med tarot och läser va folk och skulle vilja utveckla mig och vigda mitt intresse lite därför jag skriver det här inlägget. Ifall om det finns någon där som kan ge tips på bra saker att tänka på och enkla övningar att börja med! :)

Blir tacksam för svar. Ha en bra helg! :)

Kram Ida

dennas
0

Om du söker här på sajten på "boktips", "tips på böcker" och "gåva" så kommer du att fina några gamla trådar som säkert är av intresse.

Enkla tips om vad? Tarot?

brusida
0

Okej tack! :) 
Tänkte mer på om det finns några som använder sig av häx konster i denna tid. För jag tror på allt inom det andliga och övernaturliga. Inget är omöjligt. Vet att svart magi finns.
Tänkte om det var någon på den här sidan som kan något om trolldomar och andävder sig av det. Vad mans ka tänka på inom det :)

För tarot kan jag. Var kanske lite otydlig nu när jag läser om.. Men jag hoppas du förstår mig bättre nu! :)

[Baubo]
3

Hej!

Det vore lättare att ge tips eller råd om du kan vara mer specifi med vad du är intresserad av. Häxkonst och "sånt här" är ett ofantligen vidt ämne.

Visst, vi är många här som "håller på" på riktigt. Jag tillhör dem som anser att alla kan utöva häxkonst men att bara en del har läggning för att vissa delar ska fungera. Alla kan inte allt och en del är medfött.

Det finns många bra artiklar och intressanta discussioner här och jag skulle råda dig att börja med dom. Då får du säkert reda på vilka delar som intresserar dig mest :)

Välkommen hit!

brusida
1

Tack så mycket för svaret! Ska söka runt lite och kolla ^^ tycker det är ett mycket intresserat ämne och skulle vilja lära mig om trolldomar, vill lära mig att utföra någon enkel :)

Ska bli intressant att läsa mer om det här! 

Tackar!

[stass]
1

Välkommen :) börja gärna med artiklarna, där finns det mycket att bita i.

brusida
0

Tack! ska kolla igenom dom på en gång! :)

Wedni
0

Hej

När jag var ny här (känner mej fortfarande ganska ny) så läste jag igenom aäät som intresserade mej. ibland går jag tillbaka och tittar på gamla trådar, då jag har hittat väldigt mycket insperation på denna sida.

Jag hoppas du ska trivas härSkrattande.

Vill sammtidigt tacka för många fina och intressanta trådar!

brusida
0

Hej! :) 
Tänkte göra det så jag får en mer överblick på det hela! tack för tipset! :)

Tror jag kommer att trivas här! ^^

dennas
0

Lite goda råd kommer du nog att hitta, men det är inte alltid så att man vill dela med sej av sina hemligheter. Och hemligheter är det nog många som har här…

brusida
0

Alla har hemligheter så det förstår jag :)