Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 1781 ggr
Cornish-rex
1

Någon som spår?

Hejsan!

Finns det någon vänlig själ här inne som kan spå? Kort, runor, bilder, med eller utan material spelar ingen roll. Har det knapert ställt men skulle så gärna behöva lite vägledning i all förvirrelse.
Snälla, snälla, finns det någon som kan hjälpa mig?

rgocial
0

Skulle oxå behöva en sådan då ekonomin inte är bra….

Vi får hoppas på ngn vänlig själ därute…..

MVH

Cornish-rex
0

Ja, verkligen. Hoppas, jag håller tummarna hårt och ber efter någon. Hoppas, hoppas det finns någon! Jag önskar dig lycka till, vad än du behöver hjäp med / är intresserad av :)

Bappho
2

Det finns ju många som håller på att lära sig att spå som säkert gärna vill ha någon att träna på och då är det ju helt gratis. Har ni prövat att fråga inne på Tarot iFokus?

När jag har kommit så långt som att lyckas göra en Grand Tablau med min nya passion Lenormand-korten så kommer jag att behöva villiga "offer" för mina läsningar ;-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Cornish-rex
0

Tack snälla Bappho! Jag är mer än gärna ditt offer när du anser att tiden är kommen! Hör bara av dig när som helst! Tack för tipset, ska kolla in där :)

Bappho
0

Om ni tycker att det är okej att era läggningar läggs upp på min blogg/lenormandjournal (utan namn och annat som avslöjar) så är jag villig redan nu med försökskaniner till 3-, 5- och 9-kortsläggningar. Jag är nämligen ganska trött på att läsa mina egna dagliga kort för att förkovra mig. Så intressant liv har jag nämligen inte ;-)

Med den reservationen, såklart, att jag bara läst dessa kort sedan början av sommaren.

http://lenormandjournal.wordpress.com/

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Cornish-rex
0

Åhh, underbart :D!! Självklart går det jättebra! Bappho, du kan väl höra av dig till mig via pm så får du berätta hur vi ska göra? Tack, tack snälla!

Cornish-rex
0

Vilken hemskt fin hemsida förresten!