Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 877 ggr
Anjola
0

Krishjälp för kärleken....

Hej!
Jag letar med ljus o lykta för att se om nån kan o vill hjälpa mig med  min livsituation nu. Stångar pannan blodig utan att få ekonomisk hjälp från soc, min älskade pojkvän ville ta steg tbx o bara dejta medan jag älskar honom mer än nånsin o önskar vi kunde ta ett steg till…
Separationen förutsågs i en lagd stjärna men hjärter 9 kom upp efteråt, så vi tänker oss att han kommer tbx även om jag mår väldigt dåligt när han inte hör av sig.
Vi dejtar som sagt o attraktionen är stark, han bekräftade försiktigt att jag är hans drömtjej men jag skulle så gärna vilja ge honom en knuff i rätt riktning så kärleken mellan oss frodas o han vill ha mig tbx igen. Vill inte förlora honom.
Han har stressutmattningssyndrom (gått i väggen) sen februari o jag har omedicinerad ADD (medicin på G om jag får pengar). Jag kan inte fokusera dels p.g.a. situationen o dels p.g.a. ADD:n, så att på egen hand utföra magi är i princip omöjligt… Rynkar på näsan
Det är så frustrerande om nåt som är så bra ska riskera att gå åt fanders när vi passar som hand i handske… Jag önskar hans hjärta släpper in mig o inser att vi ska vara tillsammans.

Inboxa mig gärna om du känner att du vill hjälpa mig lite extra. 
Ljus, kärlek o värme!