Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1588 ggr
Magikatten
2

Sanndröm

För ca. ett halvår sen så fick jag reda på att min faster var gravid.
Naturligtvis var detta en väldigt glädjande nyhet…
Men bara 2veckor senare så drömde jag en hemsk dröm;

Jag går på en asfalterad väg som slingrar sig fram på ett vidsträckt öde fält. Vägen kantas av lyktstolpar som fläckvis lyser upp vägen med ett skarpt ljus. Det kommer en man vandrande mot mig men jag kan inte se vem det är. Mannen ställer sig framför mig och jag ser att det är min pappa, han gråter. Sedan säger han:

-Faster Mias barn har dött

Och där tog drömmen slut.
Dagen efter fick jag reda på att min faster hade gjort abort eftersom att det var nåt fel på barnet…

Jag vart ganska skakad efter denna händelse, men när jag fått tänka på det ett tag kände jag mig snarast vördnadsfull inför de "krafter" jag fått under en natt.

Ville bara dela med mig av detta, andra kanske har råkat ut för liknande händelse?

[SallysPigge]
0

Jag drömmer ibland sanndrömmar, men inte så ofta, den senaste var att jag drömde att ett av marsvinen vi har skulle ha 2 stora sår. Det visade sig att hon hade ett stort sår.

Det är en undelig känsla när man märker att man drömt något som är sant, nästan lite skrämmande. Speciellt när man vet att det inte kan vara slumpen som gör det hela.