Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1001 ggr
Iram
0

Myskväll med spöken!

Ikväll ska jag och äldste sonen mysa framför TVn har vi bestämt. Det blir morotstavar, salta pinnar, popcorn och dipp och så förstås "Det okända" och "Osaliga andar"! Jag tycker det är bra att de ändrat sändningsdag till tisdag istället för jag jobbar jätteofta onsdag kväll och missar då alla spökprogram. Nån mer som ska se på spökerier ikväll?

Skrattande

trampolin
0

Jag ska se :) fast jag brukar bara se det okända. Gillar inte det andra programet lika mycket :)

Önskar att det spökade mer hos oss… vi har nån som kommer hälsar på bara ibland tror jag. Kanske man kan bjuda in spöken till en :) Fast jag blir kanske rädd då :) hehe

KarolinaNowak
0

Vilka tider börjar det?

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Zimyjia
0

jag ska se Glad jag gillar också bara andarnas makt .. pogrammet börjar 20:00 om jag inte minns fel

siddelina
0

Självklart ska jag se det okända! Det är sååå spännande!

misshelena
0

jahaa…vad tyckte ni om kvällens program då??Själv tyckte jag så synd om den lilla flickan som bara ville ha nån att leka med..då föll en tår…hoppas att hon kan hitta andra andar i samma ålder att leka med…stackarn tänkte jag ..men så slog det mig en tanke för Terry sa att flickan inte visste var hon skulle ta vägen?jag för min del tror att om ett barn dör så tar andra avlidna släktingar hand om det barnet eller?Inte trodde jag att dom var så där ensamma…

trampolin
0

Jag tyckte kvällens program var bra. Det var lite läskigt med dottern som var synsk, som lät "annelie" prata genom henne till mamman.

Alwyn
0

Bra det va igår! Terry rules!!!

misshelena
0

Han e så bra snacka om att va träffsäker.har en kompis som varit på storseans och träffade sin mamma genom henne.Hon var väldigt skeptisk till sånt här innan men hon blev chockad över vad han hade att säga för allt stämde..Hur hennes mamma dog etc..han sa till och med åt henne att hennes bil var på lagning vilket den var och vilket bilmärke hon hade….

zeretki
0

Terry Evans verkar helt onekligen proffsig! Skulle vara intressant att träffa honom. :)

skogsgubben
0

Jag såg också programet igår. Gillar verkligen Terry. Snacka om att vara ett bra medium. Skrattande

trampolin
0

Ja, jag gillar också honom. Sen finns det en kvinna som är medium också som jag gillar speciellt. Men jag minns inte vad hon heter :(

siddelina
0

Ja, Terry är så bra! Beundrar honom enormt!

Programmet var så bra. Jag fick rysningar över hela kroppen när jag hörde dem berätta.

zeretki
0

Jag tycler bättre om det svenska programmet än de olika Brittiska/Amerikanska versionerna som finns. De som är medium där är ofta så dramatiska och faktiskt mindre trovärdiga än de svenska.

Tycker jag iallafall. ;)

Root
0

Jag håller med om att Terry Evans är bra. Jag var på en seans med honom i Söderhamn för några år sedan. Det var riktigt spännande och roligt. Många andar tycks ha en stor portion humor :)

inca
0

Terry har jag också varit på seans med i Söderhamn ;) och han är en favorit på Det Okända men jag har tyvärr missat en massa avsnitt får kolla om det är nån repris i helgen.

trampolin
0

Nu är det tisdag igen :) det är väl det okända ikväll? Det hoppas jag iaf :) är kul att ha nåt att se fram emot till kvällarna..

Iram
0

Japp, här blir det också att bänka sig framför Tvn. Klart man måste se lite övernaturlig underhållning när det finns!

Skrattande

inca
0

Jag har nån som knackar och knäpper varje kväll nu igen och jag frågade lite snällt och försiktigt igårkväll vad han ville men fick inget svar.

trampolin
0

Apropå Osaliga andar igår, så visade det ju tydligt att man inte ska använda sig av ouija bord och anden i glaset. Det var otäckt tyckte jag Fundersam

Iram
0

#19 Ja, tänkte precis på det. Vem vill ha en sån där liten kutryggig grej springande hemma hos sig?

trampolin
0

haha precis. Men jag förstod inte varför en hade sett ett litet barn titta upp vid sängen. Men det kanske var nåt annat och hade inget med mannen att göra :)

inca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sån här avgrundsdemon brukar uppenbara sig hos mig ibland Gråter

zeretki
0

inca, rolig bild! *Asgarv*

Pomperipossa
0

#22 *asg* Se till att hitta nån som kan driva ut den illa kvickt…. Ser livsfarlig ut..

inca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*hehe* det är bara vissa kvällar han ser ut så, vid fullmåne, på dagarna är han så här fin :)

HermanJens
0

tråkigt att dom sluta med det övernaturliga på discovery. det mest spännande jag har sett :)

CharlotteRubin
0

Gillar en del program men det mesta är fejk tycker jag.