Hur känns kraften för er?
Det här är säkert en dum fråga, i stil med "förklara hur det känns när du fryser", men det skulle vara intressant att få veta hur andra upplever kraften när de/ni jobbar.
Anledningen till att jag tar upp det är att jag har börjat se ett mönster för hur det funkar för mig, så jag undrar om det är vanligt.
När jag fokuserar inför en uppgift brukar det bli som en serie rysningar uppför ryggraden och baksidan av huvudet, och när jag är klar och jordar, eller vad man ska kalla det, går rysningarna nedåt utefter baksidan av benen och hälarna mot golvet.
Är det fler som upplever det här?
Elektrisk,statisk, euforisk
Just det, ja! Det elektriska och statiska var ju en del jag tänkte ta upp också, tack att du påminde mig.
Jag har lekt lite med idén att det här med att omge sig med starkt ljus fungerar som någon sorts (mental) version av Faradays bur http://sv.wikipedia.org/wiki/Faradays_bur där man samlar kraften omkring sig och i sig innan man leder den vidare till uppgiften. Att visualisera ljus blir på något sätt mer "rätt" för mig än att slå en fysisk cirkel.
Många tankar blir det när man försöker nysta i det här…