Häxträff på Blåkulla
Imorgon söndag tänkte jag bjuda in till ett experiment för de som vill.
Min plan är att man skulle resa astralt till Blå jungfrun för att se hur det går. Så för de som vill och kan:
Blå jungfrun imorgon söndag kl 17.00
Blir det lyckat så kanske man kan göra om det?

Spännande;)
kl 17.00. då ses vi fröhoppningsvis där!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Här kommer min rapport om resan till Blå jungfrun.
Vet inte om det gick så himla bra. Det var lite ovant eftersom jag inte är så van med denna typ av resa. Men…
Jag kom till en ö som jag antar var Blå jungfrun. Jag såg en kvinna, men tror hon hörde till platsen då hon berättade lite om ön och vad man gjorde där förr i tiden. En örn såg jag flyga ned och landa. Tyckte mig se subtila gestalter, kanske var det någon här från Häxor i fokus? En utav de subtila gestalterna kom fram väldigt nära till mig. Innan jag reste tillbaka hem till min lägenhet såg jag ävenen man med horn på huvudet träda fram.
Jag vill gärna göra om denna resa. Som ett experiment och även som träning för att bli säkrare på resandet och förhoppningsvis se tydligare.
oh, härligt Skogsgubben.
Jag kom aldrig iväg, halva huset braka samman här. Vi blev hastigt ivägbjudna på middag strax innan fem och ajg fick träffa en väninna jag itne sett på ett halvår. Så det blev en del glädjeämnen ändå.
men samtidigt så saknar jag att inte kunnat vara med på experimentet. Men jag försöker gärna vid ett annat tillfälle.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Missade tyvärr det hela. Jag som älskar sånt här. Men det går ju att göra fler gånger, eller hur?

Määäh, så taskigt att passa på när jag va i skåne! Vi måste göra om det skogsgubben, jag vill åxå resa iväg. Skönt om det är en resa som e gratis juh ;o) När gör vi om det?

Det är klart jag passar på när du är borta Sophia. 
Jag vill gärna göra om experimentet.
"I found my freedom, on Blueberry Hill" jag missade också så jag vill också vara med och pröva.
Däremot så gick jag lite vilse i skogen på annandag påsk hade tänkt vara ute ca 1 timme men när jag väl hittat tillbaka hem så hade det gått 5 timmer "sucker" fast jag hittade en sjö som jag har funderat vart den låg….och blev trakasserad av en talgoxe som ville lura in mig djupare i skogen 

Jag planerar en ny Blåkullafärd. Biljetten kostar 2000:- och betalas in på mitt konto. Tjuvåkare till Blåkulla kastas ut vid upptäckt. 

Men inca då, blev du mobbad av en talgoxe. 
Eftersom du hittade en sjö du undrat över så var det ju någon mening med det hela. Tog du kontat med sjöns ande?
Hur gör man då skogsgubben?? Låter mysigt =0)

Caroline - Man reser till Blåkulla som häxor gjorde förr i tiden, astralt. Hur man gör denna astralresa kan se olika ut.
En del häxor använder sig av så kallad flygsalva som innehåller vissa psykadeliska växter.
Andra, som jag, använder sig av shamanska tekniker i form av trumma eller skallra för att resa.
Ytterligare andra kanske använder andra metoder för att resa.
Oj, förlåt, kanske jag som var otydlig. Jag menade det där med sjöns ande…. =0)
#9 Förbaskade ockrare! Mig upptäcker du inte
pengagalning!
#10 ja vilken skymf envis som bara den var han, flög efter mig och kvittrade och liksom puttade mig inåt.
Nej det gjorde jag ju inte men när jag satt på stenarna vid vattnet så tänkte jag på en vattengudinna och på vilka väsen som kanske fanns där i sjön :) och det pirrade i magen.
Ska försöka ta kontakt nästa gång jag är där, tack för tipset skogsgubben 
By the way jag hade tänkt använda mig av en cd med trummor som jag köpt genom Sejdman Kluve, han har väl några av er skrivit lite om här har jag för mig, nu är ju det en övervärldsresa men det ska väl funka eller?r.

Skilnaden på en övervärldsresa och en undervärldsresa är att trumman hos viss slår något snabbare vid en övervärldsresa.
För egen del så gör jag ingen skilnad. Jag bankar på i samma takt.
ja iofs så skulle jag kunna trumma själv egentligen :)
Kan vi inte pröva snart igen???

Ja det tycker jag med!!!

Jag med :o)
När?

Ja när ska vi ta det? Nu i helgen går inte för min del. Kommer att vara bortrest och svårt att få tid och utrymme för en sådan aktivitet.
Till veckan?

Nästa vecka?
Ja v.23 fast jag kan bara på kvällarna

Jo kvällarna är de som gäller.
Ja säg en kväll ni kan då 
HALLÅ! När? 

Oups detta hade jag glömt. 
Oförlåtligt! 

Maja, piska mig som bestraffning. Åh ja piska mig. 
Bara för att du ber: NEJ!!! 

Det du Maja är en bestraffning att vägra ge mig smisk. 
Jajamän. Fulgubbe