Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2201 ggr
CharloWe
0

Vad är han ute efter?

Hej!

Jag har läst en del under den här Gruppen ang "kärleks-magi" och vad jag har förstått så är det inget nån rekomenderar!

Men det är inte det jag är ute efter här, jag vill inte tvinga mig till kärlek! Jag håller med dom flesta här!

Men det jag är ute efter det är att veta vad han "är ute efter"!

Jag kan berätta lite kort och smått! : Den här killen har jag kännt i många många år, vi var tillsammans i små åldern (15) och vi var mycket kära. Men jag var väldigt velig och lämnade honom på ett ganska elakt sätt! Han blev väldigt sårad! Men som tur är förlät han mig och vi har träffats många ggr i omgångar sen dess och vi är väldigt goda "vänner" i dagsläget! Jag dras till honom nåt så fruktansvärt!

Vi träffas och har mycket roligt tillsammans, många heta nätter har också inträffat! Han berättar hur mycket han tycker om mig och hur fin jag är osv osv. Men jag får honom aldrig att stanna kvar längre än så om ni förstår vad jag menar!

Jag vill få hjälp med att förstå vad det är han är "ute efter" eller vad han letar efter! Eller vad jag gör för fel!? Finns det något som kan hjälpa mig med detta?

Många kan kanske tänka att det är bara att glömma men jag känner att dragningskraften står emot och att jag måste få det här att funka! Det är nåt som inte stämmer!?

Med många vänliga hälsningar

Praefatio
0

Den mest effektiva magin i det här fallet är att fråga ;) Varför hålla på och gå som katten kring het gröt när det bara är att vara uppriktig? Det är lättare sagt än gjort men du lär inte hitta något sätt att på magisk väg få veta exakt vad han vill och inte. Betydligt energisnålare, ärligare och trevligare att bara höra efter när tillfället ges.

CharloWe
0

Jo jag vet, har tänkt på det !

Men jag har provat det innan och då stack han bara fortare än kvickt! Så jag är väl rädd att jag "skrämmer" honom igen! Men ändå så kommer han tillbaka men resultatet blir den samma!

Blir ju galen! Så tänkte det kanske fanns nåt som kunde ge mig ett tecken elle något liknande som kan få mig på rätt väg!

Praefatio
0

I så fall så tycker jag att du ska fundera över vad du vill. En kille som visar "känslor" men som sticker så fort man konfronterar brukar generellt inte vara intresserad av ett förhållande utan bara av att hålla dig intresserad och glad nog för att fortsätta vara vänner med trevliga stunder och heta nätter. Det är inget fel med det, det gör honom inte till en dålig kille vilket många verkar tycka om den sortens beteende, för jag misstänker att han inte försöker vara ett as mot dig och såra dig utan helt enkelt bara inte har några djupare känslor. That's not a crime. Utifrån sett, och utan att ha träffat er, så låter det som att det är just så det är och att du inte behöver magi för att få reda på det utan kan ta hjälp av andras erfarenheter.

Så du har egentligen två val: Fortsätta som ni gör och acceptera att det i dagsläget inte blir något mer, eller att avsluta det hela. Vill du inte manipulera hans känslor med hjälp av kärleksmagi så är det bara dig själv och din situation du kan kontrollera.

CharloWe
0

Jo jag förstår dig precis! Och jag har tänkt på det med och jag tror verkligen inte han gör det för att vara ett as mot mig!

Jag är tacksam för svaret men jag vill ändå se vad som kanske kan finnas! Om det ens gör det! Det har pågått i många år och jag börjar bli galen!

Så jag hoppas ändå att det kanske finns nåt som kan ge mig ledtrådar!

ceccie
0

Jag håller med #1# jag har samma erfarenheter o det har inte lett till annat än kärleks stunder.

Bappho
0

Det kan ju vara så enkelt att han ännu inte kommit över ditt svek. En del människor är ju mer sköra och rädda om sig än andra.

Har du prövat någon sorts divination?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

CharloWe
0

#6 Tack för svaret! Ja den tanken har slått mig också! Men det känns som om han är väldigt öppen när det gäller det och vi har pratat igenom det och han säger att det ska vara lugnt!

Nej det har jag inte! Hur bär jag mig åt?

Bappho
0

#6 Om du inte själv är erfaren i konsten så gå till någon erfaren och rekommenderad :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax