Häx-övernattning!
Jag och Skogsgubben besökte ett ställe i skogen vid Järvafälten (Stockholm Akalla) idag där tanken slog mig:
Här borde man ha en övernattning med tält för häxor då man kan typ grilla och sitta uppe länge och utbyta erfarenheter och kanske göra någon cermoni! Så snart det blir lite varmare alltså.
Hur många är intresserade? Ge gärna exempel på de datum som går/inte går bra om ni vill va med :o)

Om jag bara kan så är jag helt klart intresserad!!!

Ja klart du ska va med Iram! bra! :o)
Ja, om det inte var så långt ifrån :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Ni får väl vallfärda hit! Varför inte? :o)
Åhhh så kul! Jag har länge funderat på hur kul det skulle vara med att träffas flera stycken och ha en brasa, äta och dansa, sen sitta tysta hela natten - utesittning som shamanister brukar göra. :)
Åh ja jag är intresserad :) Vilken kanonidé sophia_doos

Gud vad kul! Kan bli hur mysigt som helst! Fler som vill va med? Det måste det ju endå va…
Lailababa får jag hoppas ;)

Sophia du vet att jag är med.

Nä du får inte va me SG ;o) hihi

Va??? Näääääääää fy vad taskigt. Jag kommer i sådana fall att smyga omkring i mörkret bland träden och ljuda konstiga läten. Tja jag kommer väll vara mig själv då helt enkelt.
#4 Om jag ändå hade pengar till det. Har ingen bil nämligen, så då blir jag tvungen att ta mig dit kollektivt. Men om någon ska köra från Göteborg och har plats för en till så hojta till! :)
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Jag och säkert mina systrar är intresserade! I Ljus//Wynja
Vi skulle inte klara oss utan dig skogsgubben
lite manlig fägring är inte att förkasta *hahahaha*

Men SG se då upp för våra orienterar-fällor haha.
Nä det e ju klart du ska va med *asg*

Kom igen nu allihopa…det kommer bli väldigt KINKY!!!! ;oP
*Asg*

Jo om jag är med så blir det väääldigt kinky. Så passa på, ta chansen, kom och var med på häx-övernattningen.
Njaaaa har gått och blivit frigid så jag stannar nog hemma och knypplar jag…..

Vi ska omvända dig hahaha
För sent!
Låt elden dansa i ditt blod, låt oss spela heta rytmer för dig! Då ska du se att du blir varm. :)
menar du mig?

Oooooh heta rytmer och trummans slag som leder oss alla in i extasens härliga världar.
Vi dansar vilt runt elden vars lågor stiger högt mot natthimlen.
Jaa, inca, jag menade dig. :) *kram*

Ja det börjar ju låta allt mer intressant dethär hehe. Kul ;o)
*hehe* Freja :) Kram!
Ja som ni dansar och spelar så kanske mina isfyllda ådror börjar smälta
men bara kanske…….

inca - Med blotta närvaron av mig med rådjurshorn på huvudet och vilt trummande så lär du deffenetivt smälta och falla ned till underjorden där gudinnan Hel kärleksfullt tar emot dig och viskar sina hemligheter.
Åååååh skogsgubben när du lägger fram det på det viset vem kan motstå det
inte jag i allafall.

jag önskar jag var gjord av pengar, så jag kan göra allt jag vill!

Men från Umeå och hit kostar ju inte så mkt. Om det nu va där du bodde…

nej, men det kostar och tyvärr är det illa nog =P som studerande på utsugande folkhögskola har jag (med lite tur) 50 spänn över i månadsskiftet. :(

50:- ! Då e du ju rikare än jag hehe.

Denhär ska puttas upp tills det är dags! Mwohohohaaa! :oD

Putt :oP

hehe

Nu e det ju Maj, så om en månad borde det va varmt nog :o)
Ngra tält, en eld, god mat, trevliga häxor och spännande historier mitt ute i skogen…är ni sugna? Jag är iaf

När i så fall? :-) Vilket datum?

Jag tänkte mig kanske i slutet på månaden eller i början av Juni. Men vi tar det datum som passar flest!

Låter väldigt bra meddela mig gärna please.
Kraaaaaaaam och ljus kärlek/Vinga/framtida Lotus Flower
Det finns nog flera andra platser nära Stockholm som är bättre än Järvafältet, inte minst mer avskilda…

Järvafältet är ganska stort. Går allt att hitta avskilda platser.
Varför inte när det är blåmåne? Var inte det i slutet av Juni? I början på juni kan inte jag men iofs det kanske blir fler gånger 

Inca, du ska med till varje pris om jag så ska åka upp och kidnappa dig och släpa dig ner till stockholm. 
Hjälp jag kommer bli nerklubbad och släpad i håret 
Tänker du ta med dig trumman och trumma då?

Självklart kommer jag ha med trumman.
Åh det vill jag ju inte missa……jag skulle behöva en undervärldsresa ute i naturen.

Du ska nog få se på undervärldsresa djupt ned i berget där underjordsväsen och thursar bor. he he
Spännande och så vill jag göra det ute känns mer naturligt då.

Ja jag tänkte att vi kunde resa tillsammans de som vill. Jag tror att mitten eller slutet på juni blir bättre m tanke på så tråkigt väder vi ofta har nu…Vad säger ni? Så många som ville va med i början å sen försvann alla.

Helgen v. 23 kan jag. Sedan kan jag inte förän helgen v.27.

Och vecka 27 kan inte jag :o( v23 e nog för tidigt för Inca…eller?
Ja jag kan inte då men det hindrar inte er att göra det 
Då kan ni se om det är bra där så kanske det blir fler gånger.

kan vi inte sova över på swedenrock istället allihop? ;)

Nja swedenrock känns inte speciellt häxigt.
Urkult :) http://www.urkult.se/
Dit ska jag försöka åka i år 

Ok, tracha min tråd bara…hehe 
Nä jag täner vänta tills vädret e bättre så får vi se vilka som e på då helt enkelt.

urkult såg jag om när jag var där uppe i somras. men vi skulle hem innan dess… :(
jag vill oxå med!!!!!!!!!!!!!! inte för att jag varit särskilt aktiv här o så, men det hade varit skoj. men men.. snart är det sommar och jag kommer va helpank. ni får ha det så skoj!!!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Wynja och Zeretki…ska ni inte med?
Önskar jag kunde men kan just nu varken säga ja eller nej. Alltför mycket beror på pengar och ev. sommarjobb. :(

Jag är helt klart intesserad och för min del spelar de ingen roll när var hur jag lever för dagen/Bless be!

Jag är helt klart intesserad och för min del spelar de ingen roll när var hur jag lever för dagen/Bless be!

För min del så vore de intressant absolut och tid o rum är bara att säga till jag lever för dagen …
Bles be
underhelgen eller veckan som kommer?