Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 875 ggr
skogsgubben
0

Flying witch

Flygande häxor i Mexiko. Eller?

http://www.youtube.com/watch?v=Y02Vl2Frb9Y

Den här länken hittade jag på Dragon Rouges forum. Skrattande

CarolineO
0

Undrar hur de gör det?!

skogsgubben
0

Om den här videon är sann eller falsk är svårt att veta.

Men i vilket fall som helst… Det har genom århundradena påståtts finnas häxor/shamaner som kan flyga. Jag sätter mig inte emot det. Det finns mycket vi människor inte tror är möjligt. Vissa shamaner har förmågor som går bortom vårt förnuft.

inca
0

Jamen så där brukar jag göra när jag har en UKU Cool och det har jag nog nu som jag flyger ut och in här idag…..det kryper i hela kroppen jag vill göra något, helst häxigt, i helgen ska jag då göra något.

Är det nån som vill komma hem till mig och städa? Ta med kvasten!

CarolineO
0

Men man ser ju ingen kvast i alla fall i klippen… Undrar hur de gör då…? Om det finns nån sorts manick…

inca
0

De svävar :) nej jag vet faktiskt inte, fräsigt i allafall Cool

CarolineO
0

Jag tänkte på programmet "Sabrina" som jag kollade mycket på förr… och gör fortfarande ibland när jag hinner.    Hon hade ju en dammsugare och åkte på, ser nästan ut som om de kan stå lutade över en sån =0)

Alwyn
0

Men härregud men ser ju inte ens att det är en människa ju. Jag tror det e båg.

inca
0

Antagligen men lite kul om det var en häxa som var ute och flaxade.

CarolineO
0

Jo, båg tror jag också att det är, men hur? Det kan ju vara människor som har satt en propeller på ngt  på nån vänster….  Eller gör de bara det när det är mulet, så har de ett flygplan ovanför molnen och en lina som de hänger från, en såndär ljus lina som man inte ser =0)

skogsgubben
0

Precis Sophia man ser inte speciellt bra. Det är problemet med filmen. Dålig kvalitet. Vilket brukar vara vanligt för sådana här saker. Därför är det svårt att avgöra om det är bluff eller inte. Men så länge jag inte fått bra bevis så betraktar jag det hela med väldigt kritiska ögon. Bluffvarning med andra ord.

Alwyn
0

Det kan ju va en samling fejk-filmer som e mixtrade med åxå…man kan göra så mkt m filmer ju. Reporters å sånt kan mkt väl vara fejk de med ju.