Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 2749 ggr
Izabella.
1

Läskig spåkvinna!!

Jag kontaktade en känd spåkvinna för första gången för att fråga om kärleken. I mejlet till henne skrev jag hans förnamn och första bokstaven i hans efternamn.

Gissa om jag fick en chock när hon skickade mig spådomen och hade skrivit ut hela hans namn!. När jag sedan frågade henne om detta svarade hon bara att hon kände på sig hans efternamn. Hans efternamn är visseligen rätt vanligt men ändå…

Min fråga; finns det någon logisk förklaring till detta?

Iza.

[Highonbluetomorrows]
2

Skrev du ditt eget namn? Många kollar upp sina kunder på helt vanliga sätt - så som googlar… Facebook och liknande (som bloggar) avslöjar mycket om en person och dess relationer. Inte särskilt svårt.

Annars var det väl något hon kände på sig - det var ju trots allt en spådam ;)

Izabella.
0

Nej, jag skrev bara mitt förnamn och x och jag har ingen koppling till varandra som man kan hitta på nätet eller någon annanstans. Min erfarenhet av spådamer är att 1 av 10.000 som påstår sig kunna spå, kan verkligen spå och håller låg profil om det och tar knappt betalt, men jag blev nyfiken då jag läst mycket om henne.

ThreeStars
0

Får man fråga vem det var? :)

Bappho
10

Varför kontaktade du en spåkvinna när du inte tror på att de kan spå och t o m upplever det som läskigt när det lyckas?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax