farlgt med astralresor?
Heejsan ! Har hört en del om astralresor och även läst en del, men vet inte riktigt vad jag ska tro, det sägs att om man gör en astralresa så lämnar man sin kropp i en farlig sits, att demoner och andra andar och sånt kan ta över kroppen, och då är man fast och kvar där ute på sin resa och risk att man aldrig kan få tillbaka kroppen igen, är det någon som vet något om detta är sant eller inte, försökt att surfa runt på internet en del men inte hittat något :S tack för hjälpen ! 
Jag vet inte men vad jag har hört så ska det inte vara farligt :/ men kolla på övernaturligt.ifokus med, de diskuterade något om det…
Okej tack, ska kolla det direkt :-)
Bra! Jag är med lite nyfiken på vad de säger, ska bli intressant 
har tittat runt lite, men inte hittat något så om Astralresor :-/
Testa lägga in samma inlägg på övernaturligt.ifokus, så kan de säkerligen svara :)
Om du ska göra en astralresa så ska du först och främst ta itu med din rädsla.
Varje natt gör vi resor i astrala världar vare sig vi vet om det eller inte. Livet är farligt, man kan dö! ;-)
Det är förstås bra att lära sig mer och ha respekt för det man sysslar med. Man ska inte vara naiv och tro att allt är fluffigull, men man ska inte heller gå på skrämselpropaganda för det finns sån också.
Skrämseltaktik har använts länge för att hindra människor från att göra något som kan ge dem en möjlighet att se att de är mer än sina fysiska kroppar.
Om du är intresserad av astrala resor läs denna bok:
"Adventures beyond the body - How to experience out-of-body travel"
av William Buhlman
Jag personligen har upplevt saker som skrämt mig och även sånt jag själv tolkat som försök till något sorts intrång. Men det har hänt för sällan för att jag ska vara 100% säker på vad som exakt hände. Det kan vara bra i vilket fall som helst att ha någon med sig med erfarenhet när man prövar sig fram.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
tack så mycket alla, ja, känner en rätt erfaren häxa som jag kan säkert ta hjälp av som gjort astral resor :-) ska kolla upp den boken :-)