Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 9362 ggr
Clover333
10

få tillbaka exet

Hej,

Jag vill desperat få mitt ex tillbaka. Han gjorde slut för några månader sedan därför jag inte gav honom det han kände att han behövde och jag erkänner att jag inte alltid fanns där för honom pga personliga problem. Men nu är allt annorlunda, jag vill till varje pris få tillbaka honom.
Vi är inte ihop längre men det känns som det inte helt är över för honom heller, och det känns bara helt fel att gå vidare och släppa honom. Det går inte. Hela min kropp spjärnar emot bara av tanken. Jag har förändrats och vill satsa 100% på vår relation nu.

Är det någon som har tips på nån formel eller så som kan ge hoinom en putt i rätt riktning så att säga, tillbaka till mig?
Nån slags kärleks magi som inte skadar varken honom eller mig?

Tack på förhand!

Zoraye
2

Känner igen det där, det är nog ett av de vanligaste skälen till att man vill bruka magi. Dessvärre kan det gå exakt hursomhelst om man inte övat en hel del innan, så ta det lugnt, fokusera och när du väl gjort din formel så släpp det.

Kolla under Magi, formler och ritualer till höger så hittar du inlägg som handlar om bland annat kärleksmagi. Inspireras och skapa din egen formel, vilket är, enligt min erfarenhet, det som fungerar bäst. Kom ihåg att fokusera, fokus är mycket, om inte allt.

Lycka till!

Clover333
0

Tack för svaret! Tror du det kommer fungera?

Jjg är en nybörjare ja, så vad ska jag öva på? eller hur ska jag öva?

Hur menar du släpp det? Släppa situationen och inte höra av mig eller vad ska jag släppa? FÖrsöka inte tänka på honom?

JAg hoppas på att kunna få honom att sluta tveka på mig först och främst, samtidigt som jag såklart ska va väldigt snäll och trevlig mot honom.

Zoraye
0

Svårt att säga, det krävs som sagt mycket övning, det finns tyvärr inga enkla, snabba genvägar, om du inte vill anlita någon kunnig som gör jobbet åt dig såklart. Läs på om magi, formler och ritualer så förstår du vad jag menar, skaffa dig information.

Clover333
0

OKej tack. Vet du någon bra sida att gå in på?

Ingen som kan nån bra formell för att få bort blockeringar tex?

Det känns som om jag kommer på en själv får den kanske inte lika mycket effekt…

Zoraye
0

Hahaha, nej du, du får ta och jobba lite för det själv! Det finns som sagt inga genvägar i magi, lika lite som det finns fria luncher. Så sätt igång, läs, googla, analysera kritiskt. Hur svårt kan det vara?

Om det är så det känns för dig (att den inte får lika mycket effekt om du kommer på den själv), så följ det och se vad som händer.

Bappho
1

#4 Om du vill ta bort blockeringar så finns det en besvärjelsegrupp som på engelska kallas unblocking spells. Googla det så hittar du säkert något du kan prova. Googla även "road opener".

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[stass]
0
Nostradamus
1

Det finns några magiska ord du kan använda i detta fall;

Förlåt, jag älskar dig!

Bappho
1

#8 Jag skulle gissa att trådskrivaren redan gör allt hon kan på den fronten. Magi tar man hjälp av när det inte riktigt funkar.

Nostradamus
4

#9 Om hon verkligen redan ärligt och övertygande från sitt hjärta har ursäktat sig samt visat sin kärlek, ja då hjälper nog inget annat heller. Att behöva manipulera den andres känslor funkar inte i längden ändå.

Har hon visat sin ånger och han är lite tveksam, så finns det ju en mängd afrodisiaka att få han över tröskeln.

Bästa sättet att nå mäns hjärta är genom magen, och sen har vi faktiskt mer en en enda erotisk punkt (även om de inte är lika enormt känsliga), iaf många av oss. :D

En magisk formel innehållande en mängd levande ljus, ostron, paella med mängder av saffran, jordgubbar, lite skumpa samt magdans och diskreta beröriringar kan hjälpa. :)

Bappho
1

#10 Jag tror det är en trosfråga. En del tror på magi, andra inte och eftersom trådskrivaren ber om magiskt hjälp så gissar jag att hon är troende.