Sanndrömmar och mardrömmar
Jag har ett flerfal gånger drömt såkallade sanndrömmar. Jag skulle gärna vilja höra vad ni har att säga om detta.
En utav drömmarna jag hade handlade om att min skola jag gick på började brinna, jag berätta om denna för en kompis. Samma vecka började en utav skolans byggnader brinna. En annan handlade om min morbror, han fråga mig om tips hur hans tjej kunde gå ner i vikt för att han och hon nu vägde lika mycket. Dagen efter var vi på samma fest och under kvällen frågade han om jag kunde hjälpa hans tjej gå ner i vikt för hon nu vägde 90 kg (ungefär som han). Vi brukar knappt ses annars, så det var inget vi diskuterat innan.. En annan handla om min styvfar. Han vart förbannad i drömmen och misshandla mig i drömmen. Nästa gång jag kom dit så blev vi osams och han försökte slå mig men missade….
Är det någon utav er som har varit med om sånt?
Och sen har vi det med mardrömmar. I perioder har jag alltid drömt mardrömmar, ända sedan jag var liten. Nu är jag inne i en sån period igen. Jag drömmer mestadels om död. I natt drömde jag att min styvfar hade ihjäl min far. Igår natt drömde jag om att min syster dog. Varför sånt hemstk?
Hej, jag har också drömt många sanndrömmar. Jag blir alltid lika chokerad när sakerna inträffar! Glad att jag inte är ensam! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
#1 Skönt att inte jag heller är ensam, man vet ju inte vad man ska säga eller hur man ska reagera när sakerna händer som man drömt om…