Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2511 ggr
hexlilja
0

Fånga mannen med magi!

Hej allesammans!

Jag har ett litet bekymmer med mannen jag träffat senaste halvåret. Nu söker jag tips och råd om praktiska saker jag kan göra.

Vi gillar varandra och har haft det mycket fint tillsammans. Dock mår han dåligt nu då han ej kan komma över sitt ex.

Jag kan se i mitt inre, deras relation, hur bunden han är till henne. Han vill så gärna komma över henne men kan inte, när hon vinkar på honom. Jag kan se att hon har en del starka krafter att manupulera med, dock är hon inte helt medveten om vad hon gör, och hans sinne är bundet till henne, och hon gör som hon vill med honom. Hon är en mycket stark kvinna, och har med sitt mörker bundit honom. Hon har säkert mycket vackert och ljust inom sig också men jag ser i detta fall att det är hennes mörker som drar till sig honom. Han blir också mycket sjuk när han är med henne och låter sig förgiftas. Han har fått astma, polyper, tappat luktsinnet och en del mindre besvär. Under tiden vi träffats har han varit öppen för att läkas och vi har testat lite olika örter och oljor som fungerar bra, och läkningen går frammåt.

Den attraktion vi har för varandra har stor betydelse och kan inte förbises. Dock har hon hört av sig igen för att vinka hem honom, så nu mår han dåligt och vill vara själv. För han vill inte förlora mig men har så svårt att säga nej till henne. Så han väljer att vara själv.

Jag har inte velat lägga mig i deras dragningskamp men nu har jag tröttnat. Jag vill vara med honom och jag vill skämma bort honom, ge av allt det fina jag har att ge. När hans sinne inte är förgiftat, har vi det mycket fint och är lyckliga tillsammans.

Vad ska jag göra? Tipps mottages tacksamt.

Bappho
5

Efter att ha gjort en divination som ger dig klartecken så kan du prova en citronbesvärjelse.

Du tar en citron och gör ett litet snitt i var ände. Där stoppar du in "personliga saker" från de båda parterna, i varsin sida. Sedan hugger du citronen i två delar och kan passa på att säga några väl valda ord. 

Om du har tillgång till ett örtpulver som är till för att separera partners så kan du strö det på citronbitarna. Sedan sätter du ihop halvorna och låser fast dem i varandra med knappnålar. Gräv ner citronen i en kruka med jord som du ställer utomhus. Sedan vattnar du krukan med vinäger medans du läser en ramsa "hur förhållandet surnar, ruttnar och försvinner… osv osv"

Fortsätt att vattna krukan med vinäger med jämna mellanrum. Låt den gärna stå på en plats där citronen ruttnar snabbt.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

hexlilja
0

Tack Bappho!

Jag är dig mycket tacksam för vad du delar med dig av.

Har du något förslag på ört? kanske en bitter ört?

Bappho
0

Antingen tar du den enklaste vägen och köper en färdig blandning av någon (t ex rootdoctor.se, även om jag inte för tillfället kan se just den produkten i deras webbutik. Men de kan säkerligen fixa den ändå). 

Eller så letar du upp ett recept själv. Ingredienser skulle kunna vara citron och citrondoftande örter som citronverbena eller röd peppar som cayenne, chiliflingor, vänderot.. Oftast väljer man örterna direkt efter problemet. Olika par kan man bryta upp på olika vis. Det är alltid bra att veta var man ska lägga krutet s a s

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax