Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1365 ggr
Lynxkissen
0

Vill lära...

Jag har alltid så långt jag kan minnas dragits till magi och övernaturlighet. Jag är så intresserad och vill lära mig mer. Men jag vet inte riktigt hur man ska börja… Många pratar om sitt element, hur vet men vilket element man tillhör?

Har inte riktigt vågat visa detta intresse eller berätta vad jag sett/hört för alla, eftersom jag har så många skeptiker runt omkring mig.

Har läst två böcker, en hette magi och en hette något på engelska (minns inte, låna dem)

Har precis fått träffa min riktiga pappa, som jag inte träffat på 17 år. Han var lätt att prata med. Han tyckte inte alls det var konstigt att jag drogs till detta då min farmor och två fastrar höll på med sådant. Kan det ha någon inverkan tror ni?

Skulle också vilja lära mig lite mer omtarot, har en lek hemma, men vet inte hur den används. Står inte så mycket i beskrivningen och inte på svenska. Tycker doc sånt är svårt att läsa sig till, lättare om någon skulle kunna förklara lite på ytan först….

Jag skulle också vilja få fram mitt fokus i mig själv, kunna styra upp mina tankar och sluta tänka negativt och vara så stressad och orolig…

Jättetacksam för svar…

Bappho
0

Välkommen hit!

Jag tror att du lättare får svar (och flera) om du delar upp frågorna en och en i separata trådar. Tar dem en i taget. Glad

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lynxkissen
0

#1 Tack! Okej, jag ska testa det istället då Glad

liawilson
1

vänd dig till Tarot i fokus ;)

*Kärlek & lycka*