Misshandel/Övergrepp
Jag skulle verkligen vilja få svar på den här drömmen jag drömde inatt. Jag brukar vara dålig på att komma ihåg drömmar men den här var annorlunda.
Det var ett gäng killar som misshandlade mig. Ingen som stod mig nära visste om övergreppen, men sen helt plötsligt så kom min gammelmormor "tillbaka". Hon har varit död i ca 8 år. Jag hade inte berättat om övergreppen för någon och heller inte henne. Men hon visste ändå och sa att allt blir bra bara jag stod på mig och skulle vara stark. Sen åkte hon till tågstationen och jag följde efter henne fast med buss. Hon skickade massor av sms om att jag skulle vara stark. Smsen var dock sluddriga och osammanhängande, som om hon var full. Men jag antog att hon var gammal och inte visste hur mobilen fungerade. Det slutade med att gammelmormor helt plötsligt försvann och jag var kvar med sår och ömmande kropp och nu började folk i min närhet att bry sig om mig.
Kan säga att i verkligheten så bryr sig alla mina nära och kära om mig. Jag är inte utanför och sårbar på det viset.
Någon som kan vara snäll och försöka tyda min mardröm.
Tack på förhand.
"Om någon tycker det man gjort är värt att hänga på väggen är man på god väg att bli en så kallad "konstnär""
Skulle verkligen vilja ha svar. Snälla! :)
"Om någon tycker det man gjort är värt att hänga på väggen är man på god väg att bli en så kallad "konstnär""
Putt! ;P
Är det du själv som håller tillbaka?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
hur menar du håller tillbaka?
Inte vill visa eller belasta andra..
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax