Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1803 ggr
hemlighäxa
0

Vad är detta?

Hela mitt liv har jag sett saker som andra inte ser. Jag har pratat om människor ingen annan känner till. Ibland under en lektion hamnar jag i trans och mitt anteckningspapper förvandlas till ett porträtt av någon jag aldrig sett. Jag känner dofter och känner av när någon rör vid mig fast "ingen" är där. Jag förstod för länge sedan att jag är vad man kallar medial. Andar och väsen kontaktar mig vare sig jag vill det eller inte men jag har lärt mig att kontrollera det hyfsat i alla fall. MEN! Det har börjat hända andra saker.

Min familj och jag flyttade hit till ett hus för 6 år sedan. Helt nybyggt. Vi fick reda på att det varit en gammal avrättningsplats för häxor men det är inte det som är det konstiga. När vi flyttat hit kände jag att min mediala förmåga förstärktes igen efter en paus under mellanstadiet (4-6an). Jag känner av energier i skogen. Jag har pratat med "dem" men jag vet inte vad "de" är för något? De har accepterat mig men skrämmer iväg andra. Flera gånger när jag gått i skogen med vänner har de genast velat gå ut därifrån utan förklaring. Några har sagt "dom vill inte att jag är här" eller "det känns obehagligt, som om någon iaktar mig" osv. Och de har själva inte vetat vad de menar med "dem". De har bara sagt så för att det kännts så..? Dessutom har jag på senare tid kännt en dragning till eld. Sitter jag vid ett ljus kan jag få lågan att "dras" mot mig. Jag vet inte vad allt detta är/betyder. Snälla hjälp!!!

HJÄLP!