Är min Drömfångare "trasig" ?
Hej!
Jag har en drömfångare som jag fick av min mor för ett x antal år sen i julklapp. Nu på senare tiden, sen ett år tillbaka kanske, har jag mer och mer börjat drömma mardrömmar när jag ligger i den sängen. Det är ingen annanstans förutom i just den sängen (jag bor växelvist hos min far, jag har förvisso svårt att sova där men jag drömmer inga mardrömmar vad jag vet).
Är min drömfångare "trasig", hur gör jag om den är det eller skall jag fundera på att införskaffa en ny?
Ch Ch Cherry Bomb!
Har du prövat att rena den på något sätt? Annars kan du ju pröva det först innan du gör dig en ny.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Renade den för några dagar sen med saltvatten och rökelse, än så länge har det funkat :) jag har dock fortfarande konstiga drömmar (som jag alltid har), men inga mardrömmar :)
Ch Ch Cherry Bomb!
Frågan du ska ställa dig, på allvar, är: fungerar drömfångare över huvudtaget? :)
Kan en träram med snören och pärlor och paljetter, kanske ngra fågelfjädrar verkligen stoppa/påverka hur jag drömmer?
Traditionellt ska den skakas utomhus så tar vinden med sej de mardrömmar som fastnat i den vill jag minnas att jag läst någonstans.
Fred och god växt!
Det skall jag testa att göra om den ännu inte funkar :) tack för tipset!
Ch Ch Cherry Bomb!