Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2706 ggr
Gaia
0

Vita Örnen i Lund

Denna affär stänger den 31/5, se mer information på inlägget "Bra affärer???".

emee
0

jag vet…det är så synd Ledsen  …men det ska öppna en ny liknande affär i Lund om ett tag Glad   …och det är ju rabatt på vita örnen nu så alla kan ju passa på att handla där nu Glad

Gaia
0

Emee vet du mer om den nya affären i Lund?

Eller när du får reda på det kan du väl berätta så man kan gå dit och kika lite.

emee
0

jag vet inte så mycket Fundersam  …det var en som jobbar i affären som sa det till mig när jag var där…jag tror det var hon och en till som skulle öppna den, men det tar ett tag tills dess…kanske ett halvår Fundersam  …men jag berättar när jag vet mer Glad  …du kan väl också berätta om du får veta något Räcka ut tungan

Gaia
0

Ja absolut. Har du varit i affärerna i Malmö eller Trelleborg som "tillhör" Mandala?

emee
0

nej, har du? Glad

Gaia
0

Jag har aldrig varit i affären i Malmö, visste inte ens att de hade en där förrän jag fick syn på adressen när jag var på Vita Örnen sist. Men jag har varit i Mandala i Trelleborg en gång förra sommaren. Och den är full av grejor och mycket större än den i Lund. Ska leta upp affären i Malmö och åka tillbaka till Mandala i Trelleborg, troligtvis till sommaren. Vi brukar besöka Trelleborgen, den är så fin. God natt för mig för denna gången, hoppas vi hörs igen snart!Skrattande

emee
0

ja hoppas det, godnatt Glad

Hennum
0

såg oxå att den skulle stänga. synd att jag var där på kvällen o inte kunde handla. hinner inte dit innan dom stänger heller. synd att dom ska stänga för det var en så mysig butik tycker ja.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Gaia
0

Hennum har du varit i deras affär i Malmö?

Jag och Emee har inte varit där och jag är nyfiken hur den är.

emee
0

det är en sak jag inte tycker om med vita örnen; det är så litet och sen kunde man inte gå och titta på korten, för de var bakom disken Ledsen hoppas den nya affären blir större Glad

Gaia
0

Jag håller med, jag vill kunna känna och vända på allt och titta i lugn och ro.