Hjälp mig!!!
Har på grund av heltidsjobb, barn, storrensning hemma och problem med huset kommit långt ifrån min magi på sistonde och känner mig, ja jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig….tom eller möjligtvis långt ifrån häxan i mig själv och skulle vilja ha några tips, ideér eller annat för att hitta tillbaka eller pigga upp mig. Jag skulle vilja be om lite av er omtanke kan man kanske säga. Vill du ge det till mig?
Hade verkligen uppskattat det! Skriv en rad är du snäll.
Kram Gaia

Ja, du Gaia det är inte lätt alla gånger när man har hem och familj att ta hand om. Men det är nog bra om du kan ta dig lite tid för dig själv.För att må bra måste man få ägna sig lite åt sina egna intressen, det gagnar ju också resten av familjen. Man blir en bättre och gladare mamma och partner. Hoppas du kan ta dig tid, så du kommer över din frustration. Kram….
Försök gå ut i naturen. Sitt och meditera där. :) Det brukar jag få energi av!
Ja du….själv är jag ensamstående med 4 barn, heltidsjobb, barns sjukdom, död, pest och pina…det har nog funnits perioder då jag trott mig inte orka mera…men det gör man!
Att få tid att koppla av, att ha en stund för sig själv då ingen tid finns, går sällan, för att försöka kämpa sig till lite egen tid är en stress i sig. Tog jag mig lite tid fick jag ständigt dåligt samvete över allt annat jag "borde" ha gjort.
Jag gav upp "tidsjakten"….och konstigt nog, först då började det dyka upp små "privata" stunder. För så länge jag jagade tiden var jag fast i den, ständigt stressad. Men att släppa tiden, är en process i sig som tar ett tag att lära sig, vi är ju vanevarelser.
Vet inte om det är någon "lösning" för dig….men kände igen mig så väl i din beskrivning….fick en "ont tagg" i själen av att komma ihåg hur det var en gång.
Ha det bra! Försök ta det lugnt!
Kram
/Hagtorn

Vad gulliga ni är! Jag ska göra mitt bästa och se vad som sker.
Det känns redan lite bättre nu när ni skänker mig en tanke.
Tack och stor kram!!!
Jaa Gaia för mig så måste jag göra som zeretki skriver gå ut i naturen för att få fylla upp med nya energier jag kan inte ta tag i något om jag inte gör det.